ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Συνεχίζεται η «επέλαση» των Πολωνών στο ελληνικό λιανεμπόριο

Συνεχίζεται η «επέλαση» των Πολωνών στο ελληνικό λιανεμπόριο

Μετά το εμπορικό πάρκο στου Ρέντη, εκεί όπου θα εγκαινιάσει το πρώτο της κατάστημα στην Ελλάδα αύριο Τρίτη, 4 Οκτωβρίου, η πολωνική αλυσίδα Pepco ετοιμάζει την επέκτασή της με δεύτερο κατάστημα εντός της Αττικής, συγκεκριμένα στο Μαρούσι, ενώ εκτός πρωτεύουσας αναμένονται καταστήματα σε Θεσσαλονίκη και Λάρισα. Την ίδια ώρα, ωστόσο, η «επέλαση» των πολωνικών λιανεμπορικών αλυσίδων χαμηλού κόστους εντείνεται και μέσω των ηλεκτρονικών τους καταστημάτων, τα οποία το ένα μετά το άλλο εξυπηρετούν τους καταναλωτές στην Ελλάδα. 

Έτσι, ο επίσης πολωνικός όμιλος LPP, ο οποίος έχει αναπτύξει συνολικά 5 σήματα (Sinsay, Reserved, Cropp, House και Mohito) στον κλάδο ένδυσης – υπόδησης και που μέχρι σήμερα εξυπηρετούσε τους καταναλωτές στην Ελλάδα με δύο από αυτά, μέσω των αντίστοιχων ηλεκτρονικών καταστημάτων (Reserved από το 2020 και Sinsay φέτος), πλέον εξυπηρετούν τους πελάτες στην Ελλάδα και τα ηλεκτρονικά καταστήματα των σημάτων Cropp, House και Mohito. 

Σε ό,τι αφορά, πάντως, την ανάπτυξη φυσικών καταστημάτων, ο όμιλος LPP σχεδιάζει αυτό να γίνει στην Ελλάδα μόνο για το σήμα Sinsay με το άνοιγμα καταστημάτων από το 2023 κι έπειτα αρχικά στις μεγάλες πόλεις της χώρας, Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Λάρισα και Ηράκλειο, χωρίς να αποκλείεται στη συνέχεια η επέκταση και σε μικρότερες πόλεις. 

Tόσο η Pepco όσο και η LPP δραστηριοποιούνται στην παιδική, γυναικεία και ανδρική ένδυση και στα είδη σπιτιού, γεγονός που θεωρείται ότι μπορούν να αποσπάσουν μερίδιο κυρίως από τη Jumbo. Βεβαίως, καμία από τις πολωνικές εταιρείες δεν διαθέτει το εύρος κωδικών του ελληνικού ομίλου. Αναμφίβολα, πάντως, και λόγω της μείωσης διαθέσιμου εισοδήματος οι δύο πολωνικοί όμιλοι φαίνεται ότι βλέπουν σημαντική ευκαιρία ανάπτυξης στην ελληνική αγορά, απευθυνόμενοι κυρίως σε μεσαία και χαμηλά εισοδήματα. 

H Pepco ανακοίνωσε την είσοδό της στην ελληνική αγορά τον Νοέμβριο του 2021 με τον σχεδιασμό της να προβλέπει την ίδρυση συνολικά 12 καταστημάτων στην Αθήνα και σε άλλες μεγάλες πόλεις της Ελλάδας. Πρόσφατα δε ανακοίνωσε ότι η συνεργασία της με την Trade Estates του ομίλου Φουρλή, συνεργασία που ξεκινά στην περιοχή του Ρέντη, καθώς το κατάστημα της Pepco που εγκαινιάζεται την Τρίτη βρίσκεται στο Piraeus Retail Park (της Trade Estates), θα συνεχισθεί στο επίπεδο των εμπορικών μισθώσεων και σε άλλες περιοχές. 

Η Ελλάδα είναι η 17η ευρωπαϊκή αγορά στην οποία δραστηριοποιείται η Pepco. Η αλυσίδα λειτουργεί επί του παρόντος τα καταστήματά της από την Εσθονία στο βόρειο τμήμα της Ευρώπης, την Ιταλία στον νότο και από την Ισπανία στα δυτικά, τη Βουλγαρία στα ανατολικά, ενώ το φθινόπωρο του 2021 επέκτεινε την παρουσία της μπαίνοντας με επιτυχία στην αυστριακή αγορά, με την επόμενη χώρα να είναι η Γερμανία. Με την είσοδο στην Ελλάδα, η επέκταση ολόκληρου του ομίλου Pepco, ο οποίος λειτουργεί επίσης τις επιχειρήσεις εκπτωτικού λιανικού εμπορίου (Poundland στο Ηνωμένο Βασίλειο, γνωστό ως «σούπερ μάρκετ των φτωχών» και στην Ιρλανδία και Dealz στην Ισπανία και την Πολωνία), θα φτάσει συνολικά τις 20 αγορές δραστηριοποίησης. 

moneyreview.gr

Διαβάστε επίσης:

Pepco: Επόμενος σταθμός η Θεσσαλονίκη για την «πολωνική Jumbo»

 

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News