Business & Finance Δευτέρα 28/12/2020, 16:55
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Εισχώρηση των Αττικών Εκδόσεων στο Αθηνόραμα με ποσοστό 25,56%  

Εισχώρηση των Αττικών Εκδόσεων στο Αθηνόραμα με ποσοστό 25,56%  

Στο ιστορικό περιοδικό – οδηγό πόλης Αθηνόραμα εισήλθαν οι Αττικές Εκδόσεις, αποκτώντας το 25,56% των μετοχών της Δέσμης της εταιρείας η οποία διαχειρίζεται το περιοδικό και την ιστοσελίδα athinorama.gr.

Το συνολικό αντίτιμο της απόκτησης των μετοχών ανήλθε στα 200.000 ευρώ, χρηματοδοτήθηκε εξ ολοκλήρου από ιδία κεφάλαια των Αττικών Εκδόσεων, ενώ παράλληλα διατηρούν το δικαίωμα να να μεταβάλουν το ποσοστό συμμετοχής τους στη Δέσμη εντός τριετίας, υπό την προϋπόθεση να εκπληρωθούν οι επιμέρους όροι στο διάστημα αυτό. 

Συγκεκριμένα η ανακοίνωση των Αττικών Εκδόσεων αναφέρει:

«Η διοίκηση της εταιρείας ΑΤΤΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α.Ε. ανακοινώνει ότι, στα πλαίσια υλοποίησης της ευρύτερης στρατηγικής του Ομίλου Αττικών Εκδόσεων, στις 22/12/2020, προχώρησε στην εξαγορά δεκατριών χιλιάδων εβδομήντα (13.070) κοινών ονομαστικών μετοχών, της εταιρείας «ΔΕΣΜΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ», ποσοστό που ανέρχεται στο 25,56% του μετοχικού της κεφαλαίου.

Το τίμημα της εξαγοράς ανέρχεται στο ποσό των διακοσίων χιλιάδων Ευρώ (200.000€), χρηματοδοτήθηκε εξ ολοκλήρου από τα ίδια κεφάλαια της εταιρίας ΑΤΤΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α.Ε. και δεν υπερβαίνει το τριάντα τοις εκατό (30%) των ιδίων κεφαλαίων της, σύμφωνα με την πλέον πρόσφατη δημοσιευμένη οικονομική κατάσταση.

Παράλληλα, η ΑΤΤΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α.Ε. διατηρεί δικαίωμα μεταβολής του ποσοστού συμμετοχής της εντός της προσεχούς τριετίας, το οποίο τελεί υπό την προϋπόθεση εκπλήρωσης επιμέρους όρων εντός του προαναφερόμενου χρονικού διαστήματος.

Αντικείμενο δραστηριότητας της εταιρείας «ΔΕΣΜΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ» είναι η έκδοση του περιοδικού Αθηνόραμα και η λειτουργία και εκμετάλλευση της ιστοσελίδας www.athinorama.gr.

Ο Όμιλος Αττικών Εκδόσεων, στα πλαίσια του στρατηγικού σχεδιασμού του, συνεχίζει τις επενδύσεις του στα ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης (digital media), με σκοπό τον ψηφιακό μετασχηματισμό του, ώστε να προσαρμοστεί πλήρως και ανταγωνιστικά, στις νέες συνθήκες της αγοράς, όπως αυτές εξελίσσονται διεθνώς».

moneyreview.gr 

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News