Chipita: Και επίσημα μία εταιρεία με την Mondelēz International
Ολοκληρώθηκε η ενσωμάτωση της Chipita Global στην Mondelēz International, περίπου 6 μήνες μετά την ολοκλήρωση της εξαγοράς. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η εξαγορά δίνει τη δυνατότητα στη Mondelēz International να προσφέρει ένα ευρύ χαρτοφυλάκιο ψημένων σνακ στην Ευρώπη, καλύπτοντας την αυξανόμενη ζήτηση των καταναλωτών σε αυτόν τον τομέα.
Αυτή τη στιγμή, τα προϊόντα της Chipita φτάνουν σε δύο δισεκατομμύρια καταναλωτές σε περίπου 50 χώρες, ενώ έχει ήδη παρατηρηθεί ισχυρή ανάπτυξη μετά την εξαγορά. Η Mondelēz International αναμένει πως η παγκόσμια εδραίωση στην κατηγορία των ψημένων σνακ θα επιταχύνει την αναπτυξιακή πορεία της, καθώς συνεχίζει να ενδυναμώνει τη θέση της στον τομέα των σνακ στην Ευρώπη.
Ο Ivo Naydenov VP & Managing Director για την Νότια-Κεντρική Ευρώπη της Mondelēz International με έδρα την Αθήνα, δήλωσε σχετικά: «Είμαι ενθουσιασμένος για τη σημερινή μέρα, η οποία σηματοδοτεί την ιστορική στιγμή που η Mondelēz International και η Chipita γίνονται μία εταιρεία. Μετά από έξι μήνες που εργαζόμαστε μαζί, είμαστε σε πολύ ισχυρή θέση που μας επιτρέπει να επικεντρωθούμε στην ανάπτυξη των εμπορικών σημάτων (brands) της Chipita σε νέες και εδραιωμένες αγορές».
Ο Κωνσταντίνος Σωτηρόπουλος με την ανάληψη των νέων καθηκόντων του ως Managing Director της Mondelēz Hellas για την Ελλάδα και Κύπρο, δήλωσε: «Η ένωση Chipita και Mondelēz International δημιουργεί πρόσθετες ευκαιρίες ανάπτυξης για την Mondelēz Hellas, με οδηγό μια δυνατή και αφοσιωμένη ομάδα καθώς και αγαπημένα brands. Είμαι επίσης ενθουσιασμένος με τη στρατηγική μας Snacking Made Right, που μας οδηγεί να προσφέρουμε στους καταναλωτές μας τα κατάλληλα σνακ, την κατάλληλη στιγμή και φτιαγμένα με το σωστό τρόπο».
moneyreview.gr
Διαβάστε επίσης:
Chipita: Ολοκληρώθηκε η εξαγορά από τη Mondelez International
Ακολουθήστε το Money Review στο Google News