ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

United Group: Στο επίκεντρο της στρατηγικής οι Wind-Nova

Ο κύκλος εργασιών του οµίλου, που ελέγχει τις Nova και Wind Hellas, αυξήθηκε κατά 40% το πρώτο τρίµηνο.

United Group: Στο επίκεντρο της στρατηγικής οι Wind-Nova

Με αύξηση µεγεθών αλλά αρνητικά καθαρά αποτελέσµατα ολοκληρώθηκε το πρώτο τρίµηνο για τον όµιλο τηλεπικοινωνιών και δηµιουργίας οπτικοακουστικού περιεχοµένου United Group, που ελέγχει τις Nova και Wind Hellas. Ειδικότερα, τους πρώτους τρεις µήνες της χρονιάς, σε ετήσια βάση, η United Group ενίσχυσε τον ενοποιηµένο κύκλο εργασιών κατά 40%, σε 617 εκατ. ευρώ, και αύξησε τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων µετά από µισθώσεις (EBITDA-AL) κατά 34%, σε 215 εκατ. ευρώ.

Η αύξηση των εσόδων αποδίδεται –µεταξύ άλλων– στην εξαγορά της Wind Hellas και της κροατικής Optima Telekom, σε οργανική ανάπτυξη, δηλαδή ενίσχυση της συνδροµητικής βάσης, σε αναπροσαρµογή των τιµών και στην πλήρη ενοποίηση της βουλγαρικής Nova BG. H Wind Hellas αντιπροσωπεύει το 23% των ενοποιηµένων εσόδων της United Group και το 18% των EBITDA-AL, ενώ στη Nova αντιστοιχεί το 10% και 8% των οµιλικών εσόδων και λειτουργικών κερδών (µετά από µισθώσεις), αντιστοίχως. Τα ποσοστά αυτά, σε απόλυτους αριθµούς, συνεπάγονται έσοδα 139 εκατ. ευρώ και 59 εκατ. ευρώ και λειτουργικά κέρδη 39 εκατ. ευρώ και 16,6 εκατ. ευρώ για τις Wind Hellas και Nova, αντιστοίχως. Ωστόσο, ο όµιλος εµφάνισε ζηµίες µετά φόρων 45,2 εκατ. ευρώ, οι οποίες είναι αυξηµένες κατά 525% συγκριτικά µε το πρώτο τρίµηνο του 2021.

Κατά το πρώτο τρίµηνο της χρονιάς η United Group πραγµατοποίησε κεφαλαιουχικές δαπάνες της τάξεως των 34 εκατ. ευρώ για τη Wind Hellas, µε το συγκεκριµένο µέγεθος να έχει αυξηθεί ετησίως κατά 208%, σε 19 εκατ. ευρώ, για τη Nova. Κι αυτό λόγω των µεγαλύτερων επενδύσεων σε περιεχόµενο, που περιλαµβάνει την εξασφάλιση των δικαιωµάτων µετάδοσης των αγώνων των FIBA, Davis Cup και UEFA, και των υψηλότερων δαπανών για την αναβάθµιση του εξοπλισµού των πελατών και την υλοποίηση εργασιών ανακαίνισης των καταστηµάτων λόγω αλλαγής εταιρικής ταυτότητας.

Σύµφωνα µε όσα αναφέρει στην ανακοίνωση των οικονοµικών αποτελεσµάτων της η United Group, η Wind, που διαθέτει 4,2 εκατ. συνδροµητές και εµφανίζει ετήσια έσοδα της τάξεως των 500 εκατ. ευρώ, αποτελεί βασικό πυλώνα της στρατηγικής του οµίλου για την Ευρώπη. «Η Ελλάδα αποτελεί αγορά-κλειδί για τη United Group και µε την απόκτηση της Wind ο όµιλος θα είναι σε θέση να διαµορφώσει έναν πάροχο που θα συµβάλει στην ανάπτυξη της ελληνικής αγοράς τηλεπικοινωνιών µέσω επενδύσεων σε υποδοµές δικτύου, περιεχόµενο και καινοτόµα προϊόντα και υπηρεσίες».

moneyreview.gr

Διαβάστε ακόμη: 

United Group: Αύξηση 63% στα έσοδα το 2021 – Στα 243,5 εκατ. ευρώ τα έσοδα της Nova  

United Group: Ολοκληρώθηκε η εξαγορά της Wind – Επενδύσεις 1,3 δισ. ευρώ την επόμενη 5ετία

 

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News