Business & Finance Τρίτη 22/02/2022, 10:10
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Entersoft: Αύξηση 45% των εσόδων για τη χρήση του 2021 

Entersoft: Αύξηση 45% των εσόδων για τη χρήση του 2021 

Αυξημένα αισθητά εμφανίζονται τα βασικά οικονομικά μεγέθη της Entersoft για το 2021.

Ειδικότερα σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, τα έσοδα για την περυσινή χρονιά διαμορφώθηκαν στα 24 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας αύξηση 45% σε σχέση με την οικονομική χρήση του 2020 και τα 16,6 εκατ. ευρώ.

Αυξημένα κατά 53% ήταν τα EBITDA και από τα 5,8 εκατ. ευρώ το 2020, ανήλθαν στα 8,9 εκατ. Ευρώ πέρυσι. 
Τα κέρδη προ φόρων έφθασαν τα 6,5 εκατ. ευρώ, ενισχυμένα κατά 51% σε σχέση με την οικονομική χρήση του 2020 και τα 4,3 εκατ. ευρώ. 

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, τα ταμειακά διαθέσιμα της εταιρείας ανέρχονται στα 10,3 εκατ. ευρώ έναντι 7,7 εκατ. ευρώ στο τέλος της προηγούμενης χρήσης.

Η διοίκηση της εισηγμένης θα προτείνει μέρισμα ύψους 0,09 λεπτά ανά μετοχή αυξημένο κατά 50% σε σχέση με το 2021. 

Όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση, κατά τη διάρκεια του 2021 η Entersoft υλοποίησε με συνέπεια τον προϋπολογισμό της, με αποτέλεσμα να επιτευχθεί η σημαντική αύξηση εσόδων κατά 45%, η οποία προήλθε κατά το ήμισυ από οργανική ανάπτυξη και κατά το ήμισυ από τις εξαγορές των εταιρειών Optimum και Wedia.

Παράλληλα, η εταιρεία θα διατηρήσει επαρκή ρευστότητα, η οποία σε συνδυασμό με ενδεχόμενες νέες πηγές δανεισμού και τις ελεύθερες ταμειακές ροές της τρέχουσας χρήσης 2022, εκτιμάται ότι δύναται να χρηματοδοτήσει νέες πιθανές εξαγορές.

Σε υλοποίηση του στρατηγικού σχεδιασμού , στο αμέσως προηγούμενο διάστημα, η εταιρεία προέβη στην ίδρυση κέντρου υλοποίησης λογισμικού στην Πάτρα, καθώς και στην εξαγορά της εταιρείας LogOn, κινήσεις οι οποίες θα συμβάλουν στην αποκέντρωση των ομάδων υλοποίησης και στην αντιμετώπιση της έλλειψης εξειδικευμένων στελεχών στα μεγάλα αστικά κέντρα Αθήνας και Θεσσαλονίκης. Επιπλέον, η εξαγορά της LogOn δίνει πρόσβαση σε μια μεγάλη βάση μικρών και μεσαίων πελατών στην περιοχή της κεντρικής και βορειοδυτικής Ελλάδας, καθώς και δυνατότητα περαιτέρω διείσδυσης στην συγκεκριμένη αγορά.

Πέραν των ενδεχόμενων νέων εξαγορών, η εταιρεία συνεχίζει τις επενδύσεις σε νέα προϊόντα για Business to Business eCommerce αλλά και για απαιτητικά Business to Consumer (B2C eShops) σε συνδυασμό με τα υπάρχοντα Backoffice CRM και Analytics προϊόντα της.

Ταυτόχρονα η Entersoft επενδύει σε νέο προϊόν για τη Διαχείριση Προσωπικού, Ωρομέτρησης και Μισθοδοσίας και ετοιμάζει την είσοδό της στην ανερχόμενη αυτή αγορά. Έσοδα από τα νέα αυτά προϊόντα, αναμένεται να πραγματοποιηθούν περί το τέλος της τρέχουσας χρήσης 2022.

moneyreview.gr
 
 
 

 

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News