Business & Finance Τετάρτη 16/12/2020, 15:59
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πώς θα διαφημίζατε το 2021 αν ήταν προϊόν;

φωτ.: Unsplash/Moritz Knoringer

Πώς θα διαφημίζαμε το 2021 αν ήταν προϊόν; Με αυτή την ιδέα η MullenLowe Athens, μέσω της ενέργειας #adpeoplefor2021, προσκαλεί τους ανθρώπους της διαφήμισης, είτε εργάζονται σε εταιρείες, είτε είναι ανεξάρτητοι δημιουργοί και ανήκουν στον ευρύτερο χώρο της διαφήμισης, να προσφέρουν και τη δική τους ιδέα για να διαφημιστεί η χρονιά που έρχεται.

 

Με το σκεπτικό ότι το 2020 ήταν τόσο κακό που δεν είναι εύκολο να πειστούμε ότι το 2021 θα είναι καλύτερο, η ενέργεια προτρέπει τους ανθρώπους της διαφήμισης να αναδείξουν ότι η νέα χρονιά θα είναι μια πραγματικά καλή χρονιά. Με όποιον τρόπο και ό,τι μέσο θέλει ο καθένας, με corporate ή hard sell ύφος, σοβαρά ή με χιούμορ, με ένα video, μια καταχώριση ή ένα απλό social media post.

Στόχος της ενέργειας  είναι οι άνθρωποι της διαφήμισης να πάρουν μέρος σε μια «γιορτή» αφιερωμένη στις ιδέες και να καλωσορίσουν με αισιοδοξία το 2021. Μια ωδή στη διαφήμιση για όλους εκείνους που πιστεύουν ότι οι δημιουργικές ιδέες ομορφαίνουν τον κόσμο μας.

Στο site adpeoplefor2021.gr θα μπορούν όλοι οι συμμετέχοντες να υποβάλουν πολύ εύκολα τις ιδέες τους και να δουν τις ιδέες όλων των δημιουργών.

Όλα τα έργα θα συμπεριληφθούν σε ένα συλλογικό video που θα αποτελεί ένα αισιόδοξο ξεκίνημα για το 2021.

 

Money Review