Business & Finance Δευτέρα 31/01/2022, 22:50
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Domino’s: Δώρο τριών δολαρίων σε κάθε πελάτη εάν δεν ζητήσει delivery

Domino’s: Δώρο τριών δολαρίων σε κάθε πελάτη εάν δεν ζητήσει delivery

Αντιμετωπίζοντας μεγάλες ελλείψεις σε εργαζομένους στις ΗΠΑ, η Domino’s Pizza φιλοδοξεί να δώσει κίνητρα στους πελάτες της να επιλέξουν να πάνε να παραλάβουν την παραγγελίας του αντί για delivery. 

Από τη Δευτέρα έως τις 22 Μαΐου, η Domino’s θα «δίνει φιλοδώρημα» στους πελάτες 3 δολάρια εάν παραγγέλνουν  ηλεκτρονικά και επιλέγουν να την παίρνουν οι ίδιοι. Η πίστωση μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε μελλοντική ηλεκτρονική παραγγελία.

Η πρακτική αυτή θα μπορούσε να βοηθήσει στην αντιμετώπιση του περιορισμένου αριθμού των εργαζομένων ακριβώς εν όψει του Super Bowl, που είναι μία από τις μεγαλύτερες ημέρες πωλήσεων πίτσας της εταιρείας.

Η έλλειψη εργατικού δυναμικού αποτελεί μεγάλο πρόβλημα για πολλές αμερικανικές επιχειρήσεις – ιδιαίτερα τις εταιρείες που πληρώνουν χαμηλούς μισθούς. Το ποσοστό των Αμερικανών που βρίσκονται στην αγορά εργασίας, είτε ως εργαζόμενοι είτε για αναζήτηση εργασία, μετράται με το ποσοστό συμμετοχής στο εργατικό δυναμικό. Και αυτό το ποσοστό ούτε καν πλησιάζει το επίπεδο πριν από την πανδημία. Τον Δεκέμβριο, το ποσοστό διαμορφώθηκε στο 61,9%, με την αγορά εργασίας να έχει ανακτήσει το ήμισυ των εργαζομένων που χάθηκαν στο απόγειο της πανδημίας σε σύγκριση με τον Φεβρουάριο του 2020 που το ποσοστό ήταν στο 63,3%.

Ο πληθωρισμός επιτείνει ακόμη περισσότερο τα προβλήματα της Domino’s. Η αλυσίδα ανακοίνωσε πρόσφατα αλλαγές στη συμφωνία της για φτερούγες κοτόπουλου, συμπεριλαμβανομένης της μείωσης του αριθμού από 10 κομμάτια σε μόλις οκτώ, καθώς το κόστος αυξάνεται στα ύψη. 

Ο διευθύνων σύμβουλος της Domino, Richard Allison, δήλωσε πρόσφατα ότι η εταιρεία αναμένει να αντιμετωπίσει «άνευ προηγουμένου αυξήσεις» στις τιμές των τροφίμων, εξηγώντας ότι το κόστος των προϊόντων της αυξάνεται 8% έως 10% σε σύγκριση με πέρυσι. Αυτό είναι σημαντικά υψηλότερο από την αύξηση 3% έως 4% που συνήθως προβλέπει η αλυσίδα.

Αν και οι πωλήσεις πίτσας έχουν εκτοξευθεί στα ύψη κατά τη διάρκεια της πανδημίας, η Domino’s δέχθηκε πλήγμα στα τελευταία κέρδη της, καθώς οι πωλήσεις στα καταστήματά της μειώθηκαν για πρώτη φορά από το 2011. 

moneyreview.gr με πληροφορίες από CNNMoney.com

Διαβάστε επίσης: 

Starbucks: Δεύτερη αύξηση του μισθού των barista στις ΗΠΑ

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News