Business & Finance Δευτέρα 17/01/2022, 22:16
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ralph Lauren: Αναζητά ευκαιρίες στο metaverse για να προσελκύσει νέους

Ralph Lauren: Αναζητά ευκαιρίες στο metaverse για να προσελκύσει νέους

Ευκαιρίες στο μετασύμπαν έχει αρχίσει να κυνηγά το κορυφαίο brand στον χώρο της μόδας, όπως ανέφερε ο  διευθύνων σύμβουλος της Ralph Lauren, Πατρίς Λουβέ, σε μία προσπάθεια να προσελκύσει νεότερους αγοραστές.

Στο ετήσιο συνέδριο της Εθνικής Ομοσπονδίας Ομίλων Λιανικής, ο Λουβέ είπε ότι οι καταναλωτές μπορούν ήδη να αγοράσουν την ψηφιακή ένδυση του Ralph Lauren και να κάνουν μια εικονική επίσκεψη – ή ακόμα και έναν εικονικό καφέ – στο κατάστημα της Madison Avenue της εταιρείας. Συμπλήρωσε δε ότι ο όμιλος εξετάζει εάν θα αγοράσει ακίνητα σε αυτόν τον ψηφιακό κόσμο, όπου το ηλεκτρονικό εμπόριο, τα παιχνίδια και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αλληλοσυγκρούνται.

Μάλιστα, ο Λουβέ είπε ότι συμμετέχει προσωπικά: Έχει ήδη ντύσει το avatar του με ένα πουκάμισο ράγκμπι.

«Μία από τις στρατηγικές μας είναι να κερδίσουμε τη νέα γενιά και η νέα γενιά είναι εκεί. Πρέπει λοιπόν και εμείς να είμαστε εκεί. Υπάρχουν πολλοί παραλληλισμοί στην πραγματικότητα μεταξύ του μετασύμπαντος και του οράματος του Ralph, επειδή δεν είμαστε εταιρεία μόδας. Είμαστε μία επιχείρηση ονείρων», είπε χαρακτηριστικά. 

Ένας αυξανόμενος αριθμός εταιρειών στον χώρο της λιανικής ένδυσης εισχωρεί ολοένα και περισσότερο στο μετασύμπαν. Η Nike αγόρασε μια εταιρεία εικονικών αθλητικών παπουτσιών, την RTFKT, τον περασμένο μήνα. Η Walmart κατέθεσε πρόσφατα εμπορικά σήματα που θα μπορούσαν να ανοίξουν το δρόμο για την πώληση εικονικών αγαθών από τη διακόσμηση του σπιτιού έως τα προϊόντα προσωπικής φροντίδας και την προσφορά εικονικού νομίσματος και NFT στους χρήστες. 

Ο Λουβέ είπε ότι ο Ralph Lauren συμμετέχει στην πλατφόρμα metaverse Zepeto και στον ιστότοπο τυχερών παιχνιδιών Roblox, όπου οι αγοραστές μπορούν να ντύνουν τα avatar τους με ρούχα Ralph Lauren. Είπε ότι η εταιρεία έχει ήδη διαπιστώσει πως το metaverse θα μπορούσε να αυξήσει τα έσοδα. Μετά από λίγες μόλις εβδομάδες στο Zepeto, πούλησε περισσότερες από 100.000 μονάδες, είπε.

«Μαθαίνουμε. Πειραματιζόμαστε. Πιστεύω ότι θα δούμε ότι οι καταναλωτές θα συνεχίσουν να προσελκύονται από αυτούς τους χώρους καθώς επεκτείνονται», κατέληξε ο Λουβέ.

 

moneyreview.gr με πληροφορίες από CNBC

Διαβάστε επίσης: 

Γιατί εξαφανίζονται τα μεγάλα brands από τα ράφια των καταστημάτων

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News