ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Carrefour: Έρχεται με convenience stores και μεσαία σούπερ μάρκετ – Στην Κρήτη το νέο ντεμπούτο

φωτ.: Shutterstock

Από την Κρήτη θα ξεκινήσει την επαναδραστηριοποίησή της στην ελληνική αγορά η Carrefour, περιοχή που δείχνει και ποια είναι η στόχευση του γαλλικού ομίλου, αλλά και του νέου συνεργάτη του στην Ελλάδα αυτή τη φορά.

Οι τύποι καταστήματος που θα αναπτυχθούν στην Ελλάδα, βάσει της συμφωνίας που υπεγράφη ανάμεσα στην Carrefour και τη Retail & More, θυγατρική του ομίλου Teleunicom συμφερόντων Νίκου Θ. Βαρδινογιάννη, είναι τα «Carrefour Market», δηλαδή μεσαίου τύπου καταστήματα μεταξύ 1.000-3.500 τ.μ. και τα «Carrefour Express» που πρόκειται για καταστήματα που ανήκουν στην κατηγορία των λεγόμενων convenience stores, επιφάνειας 200 τ.μ. – 900 τ.μ. και λειτουργούν συνήθως με διευρυμένο ωράριο, όπως είναι τα μίνι μάρκετ. 

Όπως έχει γράψει ήδη το «MR» ο γαλλικός όμιλος στοχεύει να αναπτύξει συνεργασίες με μικρές τοπικές αλυσίδες ενώ ένας από τους λόγους της επαναδραστηριοποίησής του στην Ελλάδα είναι και η μεγάλη δυναμική που βλέπει στην λεγόμενη μικρή λιανική. Ακριβώς για αυτόν τον λόγο η συμφωνία περιλαμβάνει την ανάπτυξη καταστημάτων με το σήμα Carrefour Express. 

Σαφές είναι επίσης το ενδιαφέρον για τις περιοχές με έντονο τουριστικό προφίλ και δεν είναι τυχαίο ότι το πρώτο κατάστημα Carrefour σχεδιάζεται να ανοίξει στην Κρήτη, πριν από το καλοκαίρι του 2022. Αυτό αποκαλύπτεται στο γαλλικό κείμενο της ανακοίνωσης που εκδόθηκε χθες το απόγευμα από τον όμιλο Carrefour.

Το ενδιαφέρον για τις τουριστικές περιοχές αποτυπώνεται άλλωστε και σε άλλο σημείο της ίδιας ανακοίνωσης: «Η Carrefour Partenariat International ανακοινώνει μια νέα συνεργασία με την Retail & More, θυγατρική της TeleUnicom για να επαναλανσάρει το σήμα στην Ελλάδα και να προσφέρει προϊόντα Carrefourστους Έλληνες πελάτες και στους τουρίστες».

Σύμφωνα με τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία ο τζίρος της μικρής λιανικής υπερβαίνει το 1 δισ. ευρώ στην Ελλάδα σήμερα. Πρόκειται ωστόσο για κλάδο που στην ουσία «διεκδικεί» σημαντικό κομμάτι πωλήσεων από μία «πίττα» του λιανεμπορίου τροφίμων πολύ μεγαλύτερη και η οποία συνολικά ανέρχεται σε περίπου 7 δισ. ευρώ, εκ των οποίων 6 δισ. ευρώ η εστίαση, 350 εκατ. ευρώ τα οπωροπωλεία, 560 εκατ. ευρώ τα αρτοποιεία και 145 εκατ. ευρώ οι κάβες.     

Διαβάστε επίσης: 

Carrefour: Ξανά στην Ελλάδα – Πώς, πότε και με ποιον θα συνεργασθεί

Carrefour: Επιστρέφει και επισήμως στην Ελλάδα – Το καλοκαίρι τα πρώτα καταστήματα

 

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News