Business & Finance Τρίτη 14/12/2021, 16:22
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αλλάζει όνομα το ιστορικό Hilton – Νέα επένδυση 130 εκατ. ευρώ

Από το 2024

Αλλάζει όνομα το ιστορικό Hilton – Νέα επένδυση 130 εκατ. ευρώ

Αλλάζει σελίδα από το 2024 το ιστορικό ξενοδοχείο Hilton στο κέντρο της Αθήνας, το οποίο θα μετονομαστεί σε Conrad (το μικρό όνομα του ιδρυτή των Hiltons), μετά τη συμφωνία που υπέγραψαν ο Όμιλος Hilton και η Ιονική Ξενοδοχειακή της οικογένειας Κωνσταντακόπουλου 

To νέο ξενοδοχείο θα γίνει πραγματικότητα μέσω επενδύσεων 130 εκατ. ευρώ στο ήδη υπάρχον κτίριο του Hilton, το οποίο στη νέα του μορφή θα περιλαμβάνει 280 δωμάτια και σουίτες, καθώς και περίπου 50 ιδιωτικές κατοικίες.  

Επίσης, θα παρέχει -πέραν της ξενοδοχειακής χρήσης- ιδιωτικές κατοικίες, ιδιωτική λέσχη μελών, πολλαπλά εστιατόρια και θεματικούς εμπορικούς χώρους, αποτελώντας έναν νέο πόλο έλξης τουριστών και ταξιδιωτών.

Με αυτόν τον τρόπο, τα luxury brands της Hilton, Conrad Residences και Waldorf Astoria Residences, θα αποκτήσουν παρουσία και στην Ελλάδα, συνεχίζοντας την επέκτασή τους στην Ευρώπη. 

Η συμφωνία Hilton – Κωνσταντακόπουλου ενισχύει περαιτέρω, σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση, τη μακροχρόνια και στενή συνεργασία των δύο πλευρών και αποτελεί ορόσημο στη μακρόχρονη παρουσία του ξενοδοχειακού ομίλου στην Ελλάδα.  

Υπενθυμίζεται ότι το Hilton Athens άνοιξε για πρώτη φορά τις πόρτες του το 1963 ως το πρώτο ξενοδοχείο διεθνούς αλυσίδας στη χώρα και έκτοτε συνέβαλε καθοριστικά στην ανάδειξη της Αθήνας σε κορυφαίο τουριστικό προορισμό.  

Οι νέες επενδύσεις, ύψους 130 εκατ. ευρώ, από την Ιονική Ξενοδοχειακή, έρχονται να προστεθούν στα 145 εκατ. ευρώ, τα οποία καταβλήθηκαν για την εξαγορά του κτιρίου. 

«Στόχος μας είναι η δημιουργία ενός καινοτόμου προορισμού πόλης που θα συνδέσει δυναμικά την Αθήνα και τους κατοίκους της με τον υπόλοιπο κόσμο», δήλωσε ο Αχιλλέας. Β. Κωνσταντακόπουλος, επικεφαλής της Ιονικής Ξενοδοχειακής Α.Ε. 

Για να προσθέσει: «Μετά από έξι δεκαετίες παρουσίας του Ηilton στην Ελλάδα και συνεργασίας με τον όμιλο που ίδρυσε ο Conrad Hilton,  είμαστε ενθουσιασμένοι που μπορούμε πλέον να το αποκαλούμε με το μικρό του όνομα: Conrad». 

«Η Αθήνα είναι μια πόλη που ανταποκρίνεται απόλυτα στις ανάγκες του σύγχρονου ταξιδιώτη που αναζητεί την πολυτέλεια. Με μακρά ιστορία, συνδεδεμένη με τον πολιτισμό και την ψυχαγωγία, αποτελεί την κατάλληλη τοποθεσία για τη φιλοξενία του brand Conrad Hotels & Resorts στην Ελλάδα», τόνισε, από την πλευρά του, ο Dino Michael, αντιπρόεδρος και επικεφαλής Global Category του Hilton Luxury Brands. 

moneyreview.gr

Διαβάστε επίσης:

Τουρισμός: Πληρότητα μέχρι 80% για τις γιορτές στους χειμερινούς προορισμούς 

Επενδύσεις 2 δισ. ευρώ σε νέα ξενοδοχεία στην Αττική

Attica Group: Εξαγόρασε ξενοδοχειακή μονάδα στη Νάξο έναντι 6,5 εκατ. ευρώ 

Έξι νέα ξενοδοχεία σχεδιάζει ο όμιλος Μήτση

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News