Business & Finance Πέμπτη 21/10/2021, 16:06
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Σε ελληνική εταιρεία η διαχείριση του νέου δεξαμενόπλοιου της Shell

Φωτ. Reuters

Στην ελληνική εταιρεία, Signal Maritime, ανατέθηκε η εμπορική διαχείριση του «Silver London», το οποίο αποτελεί το 10ο κατά σειρά δεξαμενόπλοιο μεσαίας εμβέλειας (MR) του ενεργειακού κολοσσού Shell.  

Η εξέλιξη αυτή έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση του στόλου ΜR της Signal σε 15 πλοία, με την ελληνική εταιρεία να δρέπει τα οφέλη της 7ετούς επένδυσης στην ανάπτυξη ψηφιακής τεχνολογίας για τη διαδικασία ναύλωσης των πλοίων. 

Μάλιστα, είναι η πρώτη φορά που η Shell αποφασίζει να αναθέσει τη διαχείριση μέρους του στόλου της σε τρίτους, γεγονός που καθιστά την εν λόγω συνεργασία ορόσημο. 

Με αφορμή τη σημερινή ανακοίνωση, ο Πάνος Δημητρακόπουλος, διευθύνων σύμβουλος της Signal Maritime, υπενθύμισε ότι «εταιρείες που ελέγχουν πάνω από το 60% του παγκόσμιου στόλου δεξαμενόπλοιων και το 47% των αντίστοιχων φορτίων, χρησιμοποιούν την τεχνογνωσία που παρέχει η Signal για να ενισχύσουν την απόδοση των στόλων τους στη ναυλαγορά».  

Διαβάστε επίσης: Εμπορικός στόλος: Πόσο μειώθηκαν τα δεξαμενόπλοια με ελληνική σημαία

Από την πλευρά του, ο Ιωάννης Μαρτίνος, διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου Signal, υποστήριξε ότι «όσο μεγαλώνει ο στόλος, τόσο πιο σημαντική καθίσταται η σωστή τοποθέτηση των πλοίων στις εκάστοτε αγορές και η μείωση του χρόνου εκτός ναύλου». 

Ειδική αναφορά έκανε και στην ελληνική ναυτιλία, εξηγώντας ότι «καταφέραμε να αποδείξουμε ότι μπορεί να αποτελέσει και σημείο αναφοράς για τεχνολογία και υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας» 

Η πλατφόρμα της Signal Ocean υποστηρίζεται από περισσότερους από 60 data scientists, software engineers και αναλυτές και παρέχει στην ομάδα της Signal Maritime πληροφόρηση σχετικά με τις βέλτιστες διαδρομές, συγκρίσεις εναλλακτικών σεναρίων κερδοφορίας και υπολογισμούς της ποσότητας CO2 που παράγεται κατά την διάρκεια του ταξιδιού.

Το σύστημα βοηθά στην ανάπτυξη στρατηγικών βέλτιστης διασποράς του στόλου στις εκάστοτε αγορές και την παρακολούθηση των σχετικών αποτελεσμάτων, ή εν ολίγοις στην διαχείριση της απόδοσης στο εμπορικό κομμάτι της ναυτιλίας.  

Η τεχνολογία της Signal, που έχει ήδη αποσπάσει πατέντα ευρεσιτεχνίας στην Αμερική, επεξεργάζεται και συνδυάζει μεγάλη γκάμα από διαφορετικές πηγές δεδομένων, ανά πελάτη, συμπεριλαμβανομένων δεδομένων AIS, πληροφορίες διαθέσιμων φορτίων και πλοίων, θέσεις πλοίων, κόστη φόρτωσης και εκφόρτωσης σε λιμάνια, λίστες λιμανιών και δείκτες ναύλων. 

Με την χρήση προηγμένων αλγόριθμων και τεχνητής νοημοσύνης, τα δεδομένα μετατρέπονται σε χρήσιμες, συνεκτικές αποτυπώσεις των συνθηκών προσφοράς και ζήτησης σε όλες τις ναυλαγορές παγκοσμίως, που βοηθούν τους χρήστες να πάρουν εμπεριστατωμένες αποφάσεις. 

«Φανταστείτε τη διαφορά στις εκπομπές ενός πλοίου που βρίσκεται στη Μεσόγειο και πρέπει να διασχίσει άδειο τον Ατλαντικό για να φορτώσει, σε σχέση μ’ ένα πλοίο που βρίσκεται ήδη διαθέσιμο στην Αμερική. Οι περισσότεροι ναυλωτές μέχρι πρόσφατα εξέταζαν το οικονομικό κόστος για τη μεταφορά του φορτίου από το σημείο Α στο Β. Πλέον, η πλατφόρμα μας δίνει και την πληροφορία του πώς συγκριτικά θα επιβαρυνθεί ο πλανήτης, ώστε να μπορούν να το συμπεριλάβουν στην απόφαση τους» είχε προσφάτως εξηγήσει στο MoneyReview ο Δημήτρης Τσαπούλης, Chief Operating Officer της Signal Group. 

moneyreview.gr

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News