Business & Finance Τρίτη 8/12/2020, 10:46
ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Βρετανία: Κατεψυγμένα και αλκοόλ απογειώνουν τις πωλήσεις σούπερ-μάρκετ

A shopper wearing a protective face-mask passes christmas trees for sale and a sign indicating 24 hour opening times at a Tesco supermarket amid the spread of the coronavirus disease (COVID-19), London, Britain, December 6, 2020. REUTERS/Toby Melville

Τα περιοριστικά μέτρα και το lockdown «απογείωσαν» τις πωλήσεις στα σούπερ-μάρκετ της Βρετανίας, σημειώνοντας αύξηση 10,1% στη διάρκεια των τεσσάρων εβδομάδων έως τις 28 Νοεμβρίου. Ειδικότερα, στη διάρκεια της εβδομάδας έως τις 7 Νοεμβρίου, οι ρυθμοί αύξησης των πωλήσεων κορυφώθηκαν στο 13%, καθώς οι καταναλωτές προετοιμάζονταν για το δεύτερο εθνικό lockdown, όπως προκύπτει από τα στοιχεία που έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα η Nielsen.

H βρετανική κυβέρνηση είχε επιβάλει lockdown από τις 5 Νοεμβρίου έως και την 1η Δεκεμβρίου, στο πλαίσιο των μέτρων για την ανάσχεση της πανδημίας του κορωνοϊού. Οι καταναλωτές συνέχισαν να περιορίζουν τις επισκέψεις τους στα φυσικά καταστήματα, με μείωση 12% της επισκεψιμότητας σε σύγκριση με τα επίπεδα της προηγούμενης χρονιάς. Παρ’ όλα αυτά, αύξησαν τις δαπάνες τους κατά μέσο όρο 16%.

Οι πωλήσεις κατεψυγμένων τροφίμων ήταν αυξημένες 19,7% και οι πωλήσεις οινοπνευματωδών κατά 23,2%. Οι πωλήσεις μέσω Διαδικτύου σημείωσαν εκρηκτική άνοδο 109% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019. Το ποσοστό των ειδών παντοπωλείου που αγοράσθηκαν ηλεκτρονικά αυξήθηκε στο 13,6% του συνόλου έναντι 7,1% τον Νοέμβριο του 2019 και προσεγγίζοντας το υψηλό 14% του Ιουνίου.

moneyreview.gr με πληροφορίες από Reuters

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News