Business & Finance Τρίτη 5/10/2021, 16:21
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Και δεύτερο dark store από τη Wolt – Ποιες περιοχές θα εξυπηρετεί

Περαιτέρω διείσδυση στον τομέα διανομής προϊόντων σούπερ μάρκετ

Φωτ. Wolt

Και δεύτερο κατάστημα dark store (αποθήκες, όπου διατίθενται τα προϊόντα αποκλειστικά ηλεκτρονικά) θα ξεκινήσει να λειτουργεί η Wolt Market, η οποία επεκτείνει την παρουσία της στον πολλά υποσχόμενο κλάδο της διανομής προϊόντων σούπερ μάρκετ.  

Λίγους μήνες (τον Ιανουάριο) από τη λειτουργία το πρώτου καταστήματος στο κέντρο της Αθήνας, ακολουθεί η δημιουργία και δεύτερου, το οποίο θα βρίσκεται στο Μαρούσι και θα εξυπηρετεί τα βόρεια προάστια. 

Οι πελάτες θα μπορούν να κάνουν τις παραγγελίες για τα ψώνια supermarket, μέσω του Wolt Market, με την παραγγελία να παραδίνεται σε χρονικό διάστημα 20 έως 30 λεπτών.  

Στα ηλεκτρονικά ράφια του Wolt Market έχει τοποθετηθεί μια ευρεία γκάμα προϊόντων με 2.000 κωδικούς, καλύπτοντας όλες τις ανάγκες, όπως τρόφιμα, φρέσκα φρούτα και λαχανικά προς ζύγιση, συσκευασμένα προϊόντα όπως τυριά, αλλαντικά και κρέας, αλλά και είδη προσωπικής υγιεινής, καθαριστικά, χαρτικά και πολλά ακόμα.  

Διαβάστε επίσης: Yπηρεσίες Delivery: Ο ανταγωνισμός και τι αλλάζει στις εργασιακές σχέσεις

Οι παραδόσεις θα γίνονται επτά ημέρες την εβδομάδα, από τις 9.00 έως τα μεσάνυχτα, ενώ θα παρέχεται η δυνατότητα live tracking, καθώς και η δυνατότητα προγραμματισμού της παράδοσης. 

Οι περιοχές που θα εξυπηρετούνται από το νέο dark store είναι οι παρακάτω: Παπάγου, Ψυχικό, Νέο Ψυχικό, Αγία Παρασκευή, Γέρακας, Μελίσσια, Βριλήσσια, Μαρούσι, Κηφισιά, Νέα Ερυθραία, Μεταμόρφωση, Νέα Φιλαδέλφεια, Χαλάνδρι, Χολαργός, Γαλάτσι και Νέα Ιωνία.  

Για τις επόμενες δύο εβδομάδες δε, όλες οι παραγγελίες από το νέο κατάστημα θα είναι δωρεάν. 

«Συνεχίζουμε τη δυναμική ανάπτυξη του Wolt Market με ένα ακόμη dark store στην Αττική, ενώ επεξεργαζόμαστε σχέδια για την περαιτέρω γεωγραφική επέκταση» δήλωσε ο Δημήτρης Καρέλος, γενικός διευθυντής της Wolt για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, προτού προσθέσει: «Αφουγκραζόμαστε τις καταναλωτικές ανάγκες και προσαρμοζόμαστε στις προτιμήσεις των καταναλωτών, προσφέροντας τους καθημερινά περισσότερες επιλογές πάντα με την ασφάλεια και την ταχύτητα της Wolt». 

Υπενθυμίζεται ότι η Wolt έγινε ιδιαιτέρως γνωστή στο ελληνικό κοινό, μέσω της παράδοσης (delivery) πακέτων φαγητού και καφέ. Μάλιστα, ο CEO και συνιδρυτής της εταιρείας, Miki Kuusi, είχε δηλώσει σε συνέντευξή του στο «MR» εντυπωσιασμένος από την ελληνική αγορά.   

moneyreview.gr

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News