ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Skroutz: με αύξηση κερδών κατά 146% και διπλάσιες πωλήσεις έκλεισε το 2020

Skroutz

Διπλάσιες πωλήσεις, υπερδιπλάσια κέρδη και αύξηση των απασχολούμενων κατά 60%. Πρόκειται για τις επιδόσεις της Skroutz το 2020, επιδόσεις θεαματικές οι οποίες, βεβαίως, οφείλονται σε μεγάλο βαθμό στην εκρηκτική αύξηση του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα την πρώτη χρονιά της ζωής μας με την πανδημία. Ωστόσο, και το 2021 συνεχίζεται η ανοδική πορεία της εταιρείας, η οποία πλέον έχει και τη δική της εταιρεία courier μετά την εξαγορά στις αρχές του έτους της SendX, ενώ εδώ και λίγο καιρό έχει προχωρήσει και στην παροχή συνδρομητικής υπηρεσίας. 

Ειδικότερα, σύμφωνα με την οικονομική έκθεση για τη χρήση του 2020 που δημοσίευσε η Skroutz, οι ενοποιημένες πωλήσεις της διαμορφώθηκαν το 2020 σε 38,8 εκατ. ευρώ από 19,85 εκατ. ευρώ το 2019, αύξηση δηλαδή της τάξης του 96%. Ακόμη μεγαλύτερη ήταν η αύξηση των κερδών της εταιρείας. Συγκεκριμένα, το 2020 τα κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε 12,48 εκατ. ευρώ από 5,07 εκατ. ευρώ το 2019, καταγράφοντας αύξηση 146% περίπου. 

Σημειώνεται ότι ο παραγόμενος τζίρος για τα συνεργαζόμενα με την Skroutz καταστήματα προσέγγισε το 2020 τα 940 εκατ. ευρώ, πλησίασε δηλαδή το 1 δισεκατομμύριο ευρώ, από 644 εκατ. ευρώ το 2019, καταγράφοντας αύξηση 48%. Στις αρχές του 2020 οι συνεργαζόμενες με την Skroutz επιχειρήσεις ανέρχονταν σε περίπου 4.500 για να φτάσουν στο τέλος της περσινής χρονιάς τις 7.300, ενώ πλέον έχουν αυξηθεί σε 10.759. Κάθε μήνα, εξάλλου, οι μοναδικές επισκέψεις στην Skroutz ανέρχονται σε περίπου 8,5 εκατομμύρια. 

Ο αριθμός των εργαζομένων στην Skroutz ήταν στο τέλος του 2020 425 άτομα (μισθωτοί) από 265 στο τέλος του 2019. 

Μες στο 2020 η εταιρεία προχώρησε σε διανομή μερίσματος από κέρδη προηγούμενων χρήσεων ύψους 1,1 εκατ. ευρώ σε μέρος εκ των παλαιότερων υπαλλήλων της. 

Για το 2021 η διοίκηση της Skroutz, εκτιμά ότι ο όμιλος θα συνεχίσει την ανοδική του πορεία και αναμένει αξιόλογα ποσοστά αύξησης των πωλήσεων του. Το 2021 ξεκίνησε  με θετικές προοπτικές και με ιδιαίτερα ικανοποιητικές επιδόσεις με την Skroutz να στηρίζεται κυρίως στην ωρίμανση των υπαρχόντων προϊόντων, στα νέα προϊόντα στην αγορά, και στη μεγέθυνση του δικτύου συνεργατών της.

Πρόσφατα η εταιρεία ξεκίνησε την παροχή μίας νέας υπηρεσίας, της Skroutz Plus, υπηρεσίας συνδρομητικής, κάτι που αποτελεί τη νέα τάση στο λιανεμπόριο και ειδικά στο ηλεκτρονικό εμπόριο στο εξωτερικό. Με συνδρομή η οποία ετησίως ανέρχεται σε 17 ευρώ, οι συνδρομητές κερδίζουν δωρεάν μεταφορικά για αγορές αξίας άνω των 20 ευρώ και βάρους έως και 14 κιλών. 

 

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News