Business & Finance Δευτέρα 7/12/2020, 14:47
ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

IKEA: Tίτλοι τέλους στον έντυπο κατάλογο

Φωτ. REUTERS/Anna Ringstrom

Η στροφή των καταναλωτών στις αγορές μέσω Διαδικτύου και τα κλειστά καταστήματα σε πολλές χώρες της Ευρώπης εξαιτίας του δεύτερου κύματος της πανδημίας οδήγησαν την ΙΚΕΑ στην απόφαση να καταργήσει την έκδοση του ετήσιου καταλόγου προϊόντων, για πρώτη φορά έπειτα από 70 χρόνια.

Η δημοτικότητα του καταλόγου ΙΚΕΑ -που αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες ετήσιες εκδόσεις στον κόσμο- κορυφώθηκε το 2016, καθώς εκείνη τη χρονιά είχαν διανεμηθεί περισσότερα από 200 εκατ. αντίτυπα στον κόσμο και σε καταστήματα ΙΚΕΑ σε περισσότερες από 50 αγορές.

Στην πρώτη έκδοση, η οποία φιλοξενούσε την κουνιστή πολυθρόνα MK Wing, είχαν διανεμηθεί 285.000 αντίτυπα και είχαν διανεμηθεί στη Νότια Σουηδία.

Η απόφαση του σουηδικού ομίλου ειδών σπιτιού εντάσσεται στην ευρύτερη στροφή προς τις ψηφιακές αγορές, καθώς οι καταναλωτές εν μέσω των περιοριστικών μέτρων λόγω κορωνοϊού, πραγματοποιούν ολοένα και μεγαλύτερο ποσοστό των αγορών τους με τη βοήθεια του Διαδικτύου. Στο 12μηνο έως τα τέλη Αυγούστου, οι online πωλήσεις της ΙΚΕΑ έκαναν άλμα 45%.

«Ο αριθμός των αντιτύπων του καταλόγου έχει μειωθεί, ταυτόχρονα όμως αυξάνεται ο αριθμός εκείνων που χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας και τις εφαρμογές μας στα social media. Ο κατάλογος άρχισε να αποκτά ολοένα και μικρότερη σημασία», αναφέρει στο Reuters ο Κόνραντ Γκρους γενικός διευθυντής της IKEA Systems, τμήματος του IKEA Group.

moneyreview.gr

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News