Business & Finance Δευτέρα 20/09/2021, 20:45
ΛΙΑΝΕΜΠΟΡΙΟ

Κινδυνεύει η εορταστική περίοδος για την αμερικανική αγορά παιχνιδιών

Κινδυνεύει η εορταστική περίοδος για την αμερικανική αγορά παιχνιδιών

Με τη ζήτηση για παιχνίδια στις ΗΠΑ να έχει εκτιναχθεί σε ύψη ρεκόρ, οι αμερικανοί προμηθευτές και όμιλοι λιανεμπορίου κάνουν αγώνα δρόμου για να γεμίσουν τις αποθήκες τους εν όψει της εορταστικής περιόδου, προκειμένου να μπορέσουν να καλύψουν την αυξημένη ζήτηση αυτής της περιόδου. 

Η εορταστική περίοδος εκπροσωπεί ένα πολύ μεγάλο μέρος των ετήσιων πωλήσεων, ύψους 33 δισ.δολαρίων, της συγκεκριμένης αγοράς, με τα τουβλάκια LEGO, τις Barbies της Mattel και τις κονσόλες βιντεοπαιχνιδιών PlayStation της Sony να παρουσιάζουν τις μεγαλύτερες πωλήσεις στη διάρκεια του προηγούμενου έτους. 
 
Τα προβλήματα στην αλυσίδα τροφοδοσίας και οι δυσκολίες στις μεταφορές, καθώς πολλά λιμάνια της Ασίας έχουν κλείσει ξανά λόγω Covid-19, θα μπορούσαν να σημάνουν ελλείψεις για τους καταναλωτές και χαμένα έσοδα για τους ομίλους λιανεμπορίου όπως Walmart και Target. Αρκετοί κατασκευαστές παιχνιδιών, μεταξύ των οποίων MGA, Kids2 και Funko, έχουν ανακοινώσει ότι πληρώνουν μεγάλα ποσά για αεροσκάφη cargo και ζητούν και από τους ομίλους λιανικής να κάνουν το ίδιο ούτως ώστε να μπορεί να εξασφαλιστεί η ομαλή τροφοδοσία. 

Τους πρώτους επτά μήνες του 2021, οι αμερικανικές εισαγωγές παιχνιδιών και βιντεοπαιχνιδιών έφθασαν κατά μέσο όρο την αξία των 1,88 δισ.δολαρίων το μήνα, αυξημένες κατά 50% από την αντίστοιχη περίοδο του 2019, σύμφωνα με τον Τζέισον Μίλερ, καθηγητή μάνατζμεντ στην αλυσίδα προσφοράς του Πανεπιστημίου του Μίτσιγκαν. Σύμφωνα με τον Μίλερ, πρόκειται για επίπεδο ρεκόρ.  

moneyreview.gr με πληροφορίες από Reuters
 
  
  

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News