ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Σκλαβενίτης: Επεκτείνεται το eMarket

Για το μέλλον μετατίθεται η παροχή της υπηρεσίας click & collect

Σκλαβενίτης: Επεκτείνεται το eMarket

Σε δύο ακόμη πόλεις της Ελλάδας πρόκειται να επεκταθεί το eMarket της «Σκλαβενίτης», το ηλεκτρονικό κατάστημα της αλυσίδας, το οποίο μέχρι σήμερα παρέχει τις υπηρεσίες του μόνο στους κατοίκους του λεκανοπεδίου της Αττικής. Μάλιστα, η επέκταση στις δύο άλλες πόλεις είναι προγραμματισμένη να γίνει, σύμφωνα με πληροφορίες του «MR», πριν από την άνοδο του Sklavenitis.gr στη Θεσσαλονίκη.

Η τελευταία, η οποία με βάση τους αρχικούς σχεδιασμούς του ομίλου επρόκειτο να γίνει μέχρι το Πάσχα του 2021, το αργότερο μες στο πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους, τώρα εκτιμάται ότι θα έχει υλοποιηθεί μέχρι το τέλος αυτής της χρονιάς.

Ο λόγος αυτής της καθυστέρησης, σύμφωνα με αρμόδιες πηγές, είναι ότι η εταιρεία θέλει να έχει ολοκληρώσει και να έχει οργανώσει πλήρως τις υποδομές που απαιτούνται, ώστε να μην εμφανισθούν προβλήματα και δυσλειτουργίες. Πληροφορίες αναφέρουν ότι το dark store που θα εξυπηρετήσει το ηλεκτρονικό κατάστημα στη Θεσσαλονίκη θα βρίσκεται σε χώρο που ανήκει στον όμιλο και βρίσκεται κοντά στην Αμερικανική Γεωργική Σχολή.

Για το μέλλον μετατίθεται, εξάλλου, η παροχή της υπηρεσίας click & collect, της δυνατότητας δηλαδή να παραγγέλνει ο πελάτης ηλεκτρονικά από το Sklavenitis.gr και να παραλαμβάνει τα προϊόντα από το κατάστημα που επιθυμεί. Η εν λόγω υπηρεσία, πάντως, είναι διαθέσιμη -τουλάχιστον σε έναν αριθμό καταστημάτων- όταν ο καταναλωτής παραγγέλνει προϊόντα από το κατάστημα «Σκλαβενίτης» μέσω της πλατφόρμας efood. Ο λόγος που δεν θα προχωρήσει η αλυσίδα ακόμη στη γενικευμένη παροχή αυτής της υπηρεσίας – μέσα δηλαδή και από το eMarket- είναι όπως αναφέρουν κύκλοι της διοίκησης διότι προτεραιότητα σε αυτή τη φάση έχει η βελτίωση της εμπειρίας του επισκέπτη του ηλεκτρονικού καταστήματος έτσι ώστε αυτό να είναι εύχρηστο και ελκυστικό. Σε επόμενη φάση, εξάλλου, θα εισαχθούν στο κωδικολόγιο του ηλεκτρονικού σούπερ μάρκετ της αλυσίδας και οι κατηγορίες ειδών bazaar.

Η αλυσίδα «Σκλαβενίτης» δεν είναι η μόνη που σχεδιάζει την επέκταση του ηλεκτρονικού της καταστήματος εκτός Αττικής. Όπως αποκάλυψε πρόσφατα σε συνέντευξή της στην «Καθημερινή» η γενική διευθύντρια του e-fresh.gr κυρία Ζήνα Μαυροειδή, εξετάζεται ενδεχόμενο επέκτασής του στη Θεσσαλονίκη μες στην επόμενη πενταετία με την όποια έμφαση γενικότερα, σε ό,τι αφορά τις επεκτάσεις, να δίνεται σε μεγάλα αστικά κέντρα.

Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με τα στοιχεία της Convert Group το α’ τρίμηνο του 2021 οι πωλήσεις των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα αυξήθηκαν κατά 282% σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020.

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News