Business & Finance Τρίτη 23/02/2021, 11:26
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Τρία βήματα για να αναβαθμίσετε την επαγγελματική σας εικόνα μέσω των social media

φωτ. Reuters

Η παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχει αναδειχθεί σε απαραίτητο στοιχείο για την επαγγελματική εξέλιξη, ενώ έχει λάβει ακόμη μεγαλύτερη ώθηση εν μέσω πανδημίας. Στο πλαίσιο αυτό η  ManpowerGroup δίνει συμβουλές για τα βήματα που θα πρέπει να ακολουθήσει κάποιος ώστε να αναβαθμίσει την επαγγελματική ψηφιακή του εικόνα μέσα από τα social media. 

 

Αναδιαμορφώστε και ενημερώστε το προφίλ σας στο LinkedIn 

Όπως και η offline δικτύωση, έτσι και η online δικτύωσή σας δεν θα πρέπει να αφορά μόνο το τι μπορείτε να αποκομίσετε από τους άλλους. Είναι σημαντικό να δημιουργείτε αξία για την κοινότητα και να  παρουσιάζετε τις ικανότητές σας, αντί να ζητάτε απλώς «χάρες». Δράστε προληπτικά και συντάξτε μία σύσταση για άλλους στο LinkedIn, ενημερώστε το προφίλ σας με την παρούσα επαγγελματική σας θέση και τίτλο, συμπεριλάβετε πρόσφατα σχετικά έργα ή δραστηριότητες στα οποία συμμετείχατε καθώς και επιτεύγματα, δεξιότητες και εθελοντική εργασία την οποία μπορεί να εκτελέσατε. 

 

Γίνετε μέλος σε Ομάδες στο Facebook

Ίσως θεωρείτε το Facebook ως απλά ένα μέσο για να κρατάτε επαφή με του φίλους και την οικογένειά σας, και να μαθαίνετε νέα για την προσωπική τους ζωή. Ωστόσο τελευταία το Facebook έχει ενισχύσει ενεργά τις διαδικτυακές Ομάδες του, οι οποίες μπορούν να αποτελέσουν ένα μέσο τόσο επαγγελματικής πληροφόρησης όσο και δικτύωσης με νέους ανθρώπους. Επισκεφθείτε το https://www.facebook.com/groups/feed/ ή επιλέξτε την καρτέλα Ομάδες ώστε να φιλτράρετε τη ροή ειδήσεων σας βάση των Ομάδων και δείτε όλες τις προτεινόμενες ομάδες στις οποίες μπορείτε να γίνετε μέλη. Έτσι θα μπορέσετε να επεκτείνετε το δίκτυό σας και πέραν από τους ανθρώπους που ήδη γνωρίζετε αλλά και να αποκτήσετε πρόσβαση σε πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με την καριέρα και την σταδιοδρομία σας, ειδικότερα όταν επιλέξετε Ομάδες διεθνούς εμβέλειας.  

 

Βρείτε θέσεις εργασίας μέσα από το Instagram  

Όπως και στην περίπτωση του Facebook, αν κοιτάξετε πέρα από τις φωτογραφίες και τις διάφορες άλλες ψυχαγωγικές λειτουργίες του Instagram, μπορείτε να ανακαλύψετε μια πολύτιμη πηγή επαγγελματικής πληροφόρησης μέσα από ετικέτες (hashtags) και λίστες θέσεων εργασίας. Σε αυτή σας την αναζήτηση, προτιμήστε μια ενεργή αναζήτηση παρά μια απλή παθητική περιήγηση. Για παράδειγμα, δοκιμάστε να κάνετε μια αναζήτηση με τη λέξη-κλειδί “careers” προκειμένου να εντοπίσετε λογαριασμούς με λίστες θέσεων εργασίας από εταιρείες που έχουν δημιουργήσει ειδικά σχεδιασμένους λογαριασμούς ανθρώπινου δυναμικού και στελέχωσης στο Instagram. Μπορείτε ακόμη να ακολουθήσετε hashtags όπως #careertips προκειμένου να σας εμφανίζεται περιοδικά ότι περιεχόμενο αναρτάται σχετικά με την εν λόγω θεματική.

Όποιο κοινωνικό δίκτυο και αν χρησιμοποιείτε, το μυστικό για να κάνετε τη διαφορά είναι να το χρησιμοποιήσετε έξυπνα και όχι απερίσκεπτα. Αντί να αφήνετε έναν αλγόριθμο να καθορίσει το περιεχόμενο που θα βλέπετε, σκεφτείτε τις ανάγκες σας, τους στόχους σας και τι περιμένετε να κερδίσετε μέσα από την κάθε περιήγησή σας. Και στη συνέχεια, δράστε ανάλογα. Πιο αναλυτικά στις συμβουλές καριέρας της ManpowerGroup.

Money Review