Business & Finance Παρασκευή 20/09/2024, 08:19
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αύξηση πωλήσεων 27% για τη Sephora Greece – Μείωσε τις εκπτώσεις, ανέβασε τα κέρδη

Αύξηση πωλήσεων 27% για τη Sephora Greece – Μείωσε τις εκπτώσεις, ανέβασε τα κέρδη

Παρά την εντυπωσιακή ανάπτυξη που κατέγραψε το 2023, με ανοδικούς ρυθμούς κινείται και φέτος η Sephora Greece.

Είναι χαρακτηριστικό ότι το πρώτο μισό του 2024 κύλησε για την εταιρεία με μία αύξηση των πωλήσεων κατά 27%, με το περιθώριο μικτού κέρδους να διαμορφώνεται σε 46,3% έναντι 45,9% το αντίστοιχο περυσινό διάστημα, χάρη στη συνεχιζόμενη αύξηση της εγχώριας – και όχι μόνο – κατανάλωσης. Παράλληλα, η πολιτική μείωσης των εκπτώσεων αλλά και του μείγματος πωλήσεων οδήγησαν σε αύξηση του καθαρού περιθωρίου κέρδους σε 40,2% από 39% το α’ εξάμηνο του 2023, χωρίς να επηρεαστούν αρνητικά οι πωλήσεις.

Και όλα αυτά παρότι ο πήχης των μεγεθών της θυγατρικής του γαλλικού κολοσσού LVMH πέρυσι ανέβηκε σε ύψη ρεκόρ.

Αξίζει να αναφέρουμε ότι οι υψηλές επιδόσεις του ελληνικού τουρισμού και η αυξημένη εγχώρια κατανάλωση αποτυπώθηκαν στα περυσινά μεγέθη της Sephora Greece η οποία έκλεισε το 2023 με πωλήσεις άνω των €80 εκατ., αυξημένες κατά 47,3% από το 2022, οπότε ο τζίρος είχε διαμορφωθεί σε €54,4 εκατ .

Αξιοσημείωτη είναι η αλλαγή πολιτικής των εκπτώσεων οι οποίες περιορίστηκαν δραστικά εντός του 2023 με αποτέλεσμα την αύξηση της κερδοφορίας και των περιθωρίων κέρδους. Η αύξηση κατά €11,4 εκατ. στα μικτά κέρδη προήλθε από την αύξηση της επισκεψιμότητας στα καταστήματα της εταιρείας, η οποία έκλεισε τη χρονιά με κέρδη €8,47 εκατ. από €6,3 εκατ. το 2022.

Σε ό,τι αφορά τα αποθέματα, η αύξηση της τάξης του 22,5% οφείλεται κυρίως στη σημαντική αύξηση των πωλήσεων αλλά και της υψηλής ζήτησης προϊόντων που ανέμενε η εταιρεία κατά τους πρώτους μήνες του 2024.

Επενδύσεις

Η εταιρεία, η οποία στο τέλος της περασμένης χρονιάς είχε 30 καταστήματα στο δίκτυό της, απασχόλησε πέρυσι 374 άτομα από 33 το 2022.

Οι επενδύσεις της το 2023 διαμορφώθηκαν σε €2,14 εκατ., εκ των οποίων €1,923 εκατ. κατευθύνθηκε στην ανανέωση κτιριακών εγκαταστάσεων και λοιπού εξοπλισμού, ενώ €216 χιλ. αφορούσαν σε υλοποίηση πλάνου συντήρησης και ανανέωσης λογισμικού.

Θυμίζουμε ότι πέρυσι η εταιρεία επέλεξε την Impact και την αυτοματοποιημένη υπηρεσία ηλεκτρονικής τιμολόγησης και διαβίβασης παραστατικών, Einvoicing, στην εφαρμογή myData της ΑΑΔΕ για τις συναλλαγές στα φυσικά καταστήματα της Sephora όσο και για τις ηλεκτρονικές πωλήσεις και για τις πωλήσεις μέσω της υπηρεσίας Click & Collect. Ο Άγγελος Μπακέας, οικονομικός διευθυντής των Sephora Greece είχε δηλώσει σχετικά ότι «ο ψηφιακός μετασχηματισμός και η αξιοποίηση της ηλεκτρονικής τιμολόγησης αποτελεί πια τον πιο αξιόπιστο τρόπο προκειμένου να επιτευχθεί η διαφάνεια και η γρηγορότερη διεκπεραίωση των διαδικασιών για τις επιχειρήσεις».

Το καλοκαίρι εγκαινιάστηκε το νέο ανακαινισμένο κατάστημα της Sephora στο The Mall Athens, με την Μαρίλια Τόμπρα, Country Director της Sephora Greece, να δηλώνει μεταξύ άλλων ότι, «το re-opening του καταστήματος αποτελεί για εμάς μια μέρα ορόσημο, συνεχίζοντας να αναβαθμίζουμε την εμπειρία αγορών ομορφιάς για τους πελάτες μας. Το ανανεωμένο κατάστημά μας, αντικατοπτρίζει τη δέσμευσή μας στην καινοτομία, την ποιότητα και την εξαιρετική εξυπηρέτηση». Πρόσθεσε δε ότι «με μοντέρνο σχεδιασμό, μεγάλη γκάμα προϊόντων και state-of-art τεχνολογία, το κατάστημα προσφέρει μια πραγματικά ολοκληρωμένη και εξατομικευμένη εμπειρία αγορών».

Στόχος της εταιρείας είναι το άνοιγμα ενός νέου καταστήματος έως το τέλος του 2024 σε μία από τις πιο σημαντικές εμπορικές αγορές στην Αττική. Παράλληλα ο σχεδιασμός της Sephora περιλαμβάνει παρουσία του brand και σε άλλα malls, όπως επίσης και στο Ελληνικό.

Διαβάστε επίσης: 

Αύξηση τζίρου για την αγορά καλλυντικών – Από τα σούπερ μάρκετ οι περισσότερες πωλήσεις 

Οι 5 μεγάλες αγορές για τα ελληνικά καλλυντικά προϊόντα

Ανακάμπτει ο κλάδος καλλυντικών – Αύξηση 8% στις πωλήσεις το 2023

 

 

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News