Skroutz: Ξεπέρασε το φράγμα των 100 εκατ. και «βλέπει» ψηλότερα με νέες υπηρεσίες
Ξεπέρασε το φράγμα των €100 εκατ. ο τζίρος του Skroutz το 2023, εμφανίζοντας μια ανάπτυξη της τάξης του 40% (στα €105,84 εκατ. από €75,4 εκατ. μία χρονιά πριν).
Παράλληλα τα κέρδη προ φόρων της μεγαλύτερης πλατφόρμας ηλεκτρονικών αγορών στη χώρα μας – στην οποία μπήκε τον Απρίλιο του 2020 το CVC fund με υψηλό μειοψηφικό ποσοστό- ενισχύθηκαν κατά 6,7%, στα € 2,47 εκατ.
Η καθαρή κερδοφορία λόγω αναβαλλόμενου φόρου και φόρου εισοδήματος, μειώθηκε στα €1,12 εκατ. από €2,45 εκατ. το 2022.
Η Διοίκηση εκτιμά ότι και φέτος ο όμιλος θα συνεχίσει την ανοδική του πορεία, αναμένοντας σημαντικά ποσοστά αύξησης των πωλήσεων. Προσθέτει ότι το 2024 ξεκίνησε µε θετικές προοπτικές και µε ιδιαίτερα ικανοποιητικές επιδόσεις, με την εταιρεία να στηρίζεται κυρίως στην ωρίμανση των υπαρχόντων προϊόντων, στα νέα προϊόντα στην αγορά και στην περαιτέρω εδραίωση του brand στην αγορά.
EveryPay
Αναφορικά με τις τελευταίες εξελίξεις σημειώνεται ότι η EveryPay, η FinTech εταιρεία του ομίλου Skroutz, απέκτησε επίσημα άδεια Ιδρύματος Ηλεκτρονικού Χρήματος – Electronic Money Institution (EMI), και μπαίνει στο club των Ευρωπαϊκών fintech εταιρειών με άδεια EMI.
Σύμφωνα με τη διοίκηση του Skroutz, «με τη συγκεκριμένη άδεια, έχει πλέον τη δυνατότητα να προσφέρει χρηματοοικονομικές υπηρεσίες, όπως την έκδοση ψηφιακών πορτοφολιών και χρεωστικών καρτών. Πρόκειται για ένα σημαντικό επόμενο κεφάλαιο τόσο για την EveryPay όσο και για τον όμιλο Skroutz, καθώς ενισχύεται η δέσμευσή τους στην ασφάλεια και στην αξιοπιστία των χρηματοοικονομικών συναλλαγών τόσο των καταναλωτών όσο και των συνεργατών τους καθημερινά».
Με την απόκτηση της άδειας Ιδρύματος Ηλεκτρονικού Χρήματος για την EveryPay, το Skroutz λανσάρει το Skroutz Wallet, διαθέσιμο ήδη σε beta έκδοση για μερίδα Skroutz Plus χρηστών, ενώ σταδιακά και καθημερινά θα γίνεται διαθέσιμο για όλους τους Skroutz Plus χρήστες. Αξίζει δε να σημειωθεί ότι το επόμενο χρονικό διάστημα θα είναι διαθέσιμο και το Corporate Wallet για τους συνεργάτες εμπόρους.
Σημειώνεται ότι η EveryPay το 2023 εξυπηρέτησε συναλλαγές αξίας άνω του €1 δισ.
Klarna
Τον περασμένο Ιούνιο, το Skroutz προχώρησε σε συνεργασία με την Klarna, την κορυφαία παγκοσμίως υπηρεσία πληρωμών και αγορών για την ενίσχυση του προγράμματος «Δόσεις για όλους». Στόχος της συνεργασίας είναι η αναβάθμιση της αγοραστικής εμπειρίας των καταναλωτών, οι οποίοι μπορούν πλέον να πραγματοποιούν αγορές μέσω Skroutz επιλέγοντας τις ευέλικτες λύσεις πληρωμών της Klarna και χωρίς κόστος υπηρεσίας. Με την ενσωμάτωση των λύσεων πληρωμών της Klarna, οι χρήστες του Skroutz μπορούν να επιλέξουν να πληρώσουν το σύνολο των αγορών τους ή να διαλέξουν κάποια από τις ευέλικτες επιλογές πληρωμής της Klarna, όπως την υπηρεσία πληρωμής σε 3 άτοκες δόσεις «Pay in 3», ακόμα και με τη χρήση χρεωστικής κάρτας.
Υπηρεσίες
Τον Απρίλιο ανακοίνωσε ότι προσφέρει πλέον τη δυνατότητα στους χρήστες να προχωρούν σε επιστροφές προϊόντων χρησιμοποιώντας το δίκτυο Skroutz Point. Δίνεται έτσι η δυνατότητα στους καταναλωτές να προσαρμόσουν με βάση το δικό τους πρόγραμμα ακόμα μια προσφερόμενη υπηρεσία από το Skroutz. Τα Skroutz Point αποτελούν ολοένα και πιο δημοφιλή τρόπο Παράδοσης, καθώς σχεδόν μία στις τρεις παραγγελίες που διαχειρίζεται η Skroutz Last Mile παραδίδεται σε κάποιο Skroutz Point. Στόχος της εταιρείας είναι να διπλασιάσει σχεδόν τον αριθμό των Skroutz Point μέχρι το τέλος του 2025, φθάνοντας στα 4.000.
Τον αμέσως προηγούμενο μήνα, το Skroutz αποφάσισε την επέκταση της υπηρεσίας Express Παράδοση, δίνοντας τη δυνατότητα στους χρήστες να παραλαμβάνουν το Σάββατο τις παραγγελίες που έχουν καταχωρήσει μέχρι την Παρασκευή στις 15:00.
Η φετινή χρονιά, ξεκίνησε με την εταιρεία να παρουσιάζει τον Φεβρουάριο τη νέα υπηρεσία Skoop by Skroutz με την οποία δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να πωλούν προϊόντα που πλέον δε χρειάζονται, σε άλλους χρήστες, «πάντα με την ευκολία και ασφάλεια του Skroutz».
Επενδύσεις
Αξίζει να θυμίσουμε ακόμη ότι το Skroutz επενδύει σε νέες αποθηκευτικές εγκαταστάσεις αποκλειστικής χρήσης στον Ασπρόπυργο Αττικής συνολικής έκτασης 25.000 τ.μ., με στόχο «να δώσει σε ακόμα περισσότερους συνεργάτες εμπόρους πρόσβαση σε κορυφαίες υπηρεσίες αποθήκευσης προϊόντων και διεκπεραίωσης παραγγελιών».
Οι νέες σύγχρονες αποθηκευτικές εγκαταστάσεις είναι στρατηγικά τοποθετημένες και εύκολα προσβάσιμες, με χώρους αποθήκευσης που φτάνουν τα 11.000 τ.μ. και υποδομές που μπορούν να φιλοξενήσουν πάνω από 30.000 μοναδικούς κωδικούς προϊόντων. Με τα προηγμένα συστήματα διαχείρισης παραγγελιών, διεκπεραιώνονται έως και 5 φορές περισσότερες παραγγελίες, ξεπερνώντας τις 7.000 ημερησίως.
Όπως αναφέρεται από την εταιρεία, «η υπηρεσία Fulfilled by Skroutz έχει πολλαπλά οφέλη για εμπόρους και καταναλωτές. Το Skroutz αναλαμβάνει τη διαχείριση της αποστολής των παραγγελιών με ταχύτητα και αξιοπιστία, το κόστος των υλικών συσκευασίας, καθώς και τις επιστροφές προϊόντων. Οι έμποροι μπορούν να προσφέρουν αυτόματα την υπηρεσία Same Day Delivery και Express παράδοση, ακόμα και εάν το κατάστημά τους βρίσκεται σε απομακρυσμένο σημείο της χώρας. Οι καταναλωτές από την άλλη απολαμβάνουν γρήγορη ανταπόκριση και κατ’ επέκταση καλύτερη εξυπηρέτηση με την υπηρεσία Express παράδοση στην Αττική, σε συνεργασία με την Skroutz Last Mile».
Σχετικά με το Skroutz
Το Skroutz συνδέει εκατομμύρια καταναλωτές με χιλιάδες καταστήματα που επιλέγουν την προβολή τους μέσω της μεγαλύτερης πλατφόρμας ηλεκτρονικών αγορών στην Ελλάδα.
Οι καταναλωτές βρίσκουν στο www.skroutz.gr πάνω από 30 εκατ. προϊόντα από περίπου 8.000 συνεργαζόμενα καταστήματα, απολαμβάνοντας ασφάλεια αγορών, εγγύηση παραλαβής και επιστροφής χρημάτων και δωρεάν επιστροφή προϊόντων με κάθε αγορά μέσω Skroutz.
H εταιρεία ιδρύθηκε το 2005 με έδρα την Αθήνα και απασχολεί πάνω από 550 εργαζομένους, ενώ καταγράφει σε μηνιαία βάση περισσότερες από 8 εκατ. μοναδικές επισκέψεις.
Διαβάστε επίσης:
Σε ποιες εταιρείες θέλουν να δουλεύουν οι εργαζόμενοι της τεχνολογίας στην Ελλάδα – Το top10
Alpha Bank-Skroutz: Συνεργασία για το πρόγραμμα «Δόσεις για όλους»
Ακολουθήστε το Money Review στο Google News