Business & Finance Τρίτη 26/01/2021, 07:20 ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΚΟΝΤΗ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Skroutz: Είσοδος στις ταχυμεταφορές με την εξαγορά της SendX

Skroutz: Είσοδος στις ταχυμεταφορές με την εξαγορά της SendX

Μέσω της εξαγοράς του 100% της MyJobNow Delivery που αναπτύσσει την υπηρεσία courier SendΧ επενδύει τελικά η Skroutz στον last-mile, στον τελευταίο δηλαδή σταθμό της διανομής των παραγγελιών στον τελικό καταναλωτή. Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες της “Κ”, η συγκεκριμένη εξαγορά σηματοδοτεί την είσοδο της Skroutz στον κλάδο των ταχυμεταφορών μέσα από την δημιουργία του δικού της δικτύου διανομέων, καλύπτοντας έτσι και το κομμάτι του last-mile.

Η εταιρεία θα συνεχίσει να διατηρεί την συνεργασία της με τις υπόλοιπες εταιρείες courier, ωστόσο, με την συγκεκριμένη εξαγορά, διευρύνει και “καθετοποιεί” τις δραστηριότητες της, επενδύοντας σε ένα κομμάτι του ηλεκτρονικού εμπορίου το οποίο αναδείχθηκε σε μία από τις μεγαλύτερες παθογένειες κατά την διάρκεια των lockdowns. Πρόκειται για την πρώτη εξαγορά υπηρεσίας στην οποία προχωρά η Skroutz για την επέκταση των δραστηριοτήτων της, με το τίμημα, να ανέρχεται, σύμφωνα με πληροφορίες, κοντά στα 2 εκατ ευρώ. Η SendΧ θα εξυπηρετεί παραγγελίες που πραγματοποιούνται μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου της Skroutz στην Αττική, ενώ σταδιακά θα επεκταθεί και σε άλλες πόλεις της Ελλάδας με στόχο να εξυπηρετήσει πανελλαδικά ακόμα μεγαλύτερο αριθμό παραγγελιών. 

Η SendX που αποτελεί το courier brand της MyJobNow Delivery, άρχισε να λειτουργεί εν μέσω πανδημίας, τον Αύγουστο του 2020 ενώ το MyJobNow Delivery, αποτελεί spin off της ελληνικής νεοφυούς εταιρείας MyJobNow. Η τελευταία είναι δημιούργημα του Στέφανου Κατσίμπα, Αγαμέμνονα Παπάζογλου και Αλέξανδρου Παπασπυρίδη και λειτουργεί ως πλατφόρμα που βοηθάει τις επιχειρήσεις εστίασης αλλά και τα καταστήματα λιανικής να προσλάβουν προσωπικό. Η συγκεκριμένη υπηρεσία, δίνει την δυνατότητα στους εργοδότες να βουν blue collar προσωπικό δηλαδή προσωπικό πρώτης γραμμής (σερβιτόροι, υποδοχή κ.α) που να απασχολείται στους παραπάνω κλάδους. Κύκλοι δε της αγοράς αναφέρουν ότι δρομολογείται η πώληση και της συγκεκριμένης υπηρεσίας.

Η SendX που διατηρεί στόλο με 130 μηχανάκια και 10 βαν διακινεί σήμερα πάνω από 2.000 παραγγελίες την ημέρα με στόχο να διασφαλίσει την άμεση αποστολή των δεμάτων που παραλαμβάνει από τους εμπόρους την ίδια ή την επόμενη ημέρα, ενημερώνοντας εγκαίρως τους παραλήπτες για την πορεία του δέματος. Μάλιστα, ενδιαφέρον για την απόκτησή της, εξέφρασαν σύμφωνα με πληροφορίες, ισχυροί παίκτες που δραστηριοποιούνται στον κλάδου του λιανεμπορίου. Παράγοντες της αγοράς σχολιάζουν πως η Skroutz επέλεξε την συγκεκριμένη εταιρεία λόγω της τεχνογνωσίας της, τονίζοντας παράλληλα ότι ο αυξημένος όγκος ηλεκτρονικών παραγγελιών κατά την διάρκεια των περιοριστικών μέτρων “ανάγκασαν” την εταιρεία να προσαρμοστεί στις νέες συνθήκες. Έτσι επιτάχυνε την ανάπτυξή της δρομολογώντας την δημιουργία δικού της δικτύου διανομέων.

“Κλειδί” για να πραγματοποιήσει τις τελευταίες της επενδυτικές κινήσεις αποτέλεσε η ρευστότητα που εξασφάλισε η Skroutz μέσα από την εξαγορά υψηλού μειοψηφικού ποσοστού της ελληνικής εταιρείας (κοντά στο 40 %) από το CVC Capital Partners το περασμένο Απρίλιο. Σημειώνεται ότι πολύ πρόσφατα η Skroutz απέκτησε και το 25% του μετοχικού κεφαλαίου της EveryPay η οποία δραστηριοποιείται στην παροχή σύγχρονων συστημάτων ηλεκτρονικών πληρωμών με τις δύο εταιρείες να αναπτύσσουν στρατηγική συνεργασία.

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News