Business & Finance Πέμπτη 2/02/2023, 12:08
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Skroutz: Αύξηση 61% στις παραγγελίες – Τι ψάχνουν και τι σταμάτησαν να αγοράζουν οι Έλληνες

Skroutz: Αύξηση 61% στις παραγγελίες – Τι ψάχνουν και τι σταμάτησαν να αγοράζουν οι Έλληνες

Κατά 61,48% αυξήθηκαν οι παραγγελίες που πραγματοποιήθηκαν το 2022 μέσω του Skroutz Marketplace, καθώς ανήλθαν σε 7,1 εκατομμύρια. 

Η Skroutz διαπιστώνει αλλαγή των καταναλωτικών συνηθειών των Ελλήνων, καθώς παρά την επιστροφή στην κανονικότητα και την επαναλειτουργία των φυσικών καταστημάτων το 2022, οι ηλεκτρονικές αγορές συνέχισαν να καταγράφουν σημαντική αύξηση. 

Από το σύνολο των online αγορών το 2022, το 88,93% υλοποιήθηκε από επαναλαμβανόμενους πελάτες, γεγονός που αποδεικνύει ότι οι καταναλωτές είναι όλο και περισσότερο εξοικειωμένοι με τις online αγορές και συνεχίζουν να τις επιλέγουν. Σχετικά με τα συνεργαζόμενα καταστήματα με το Skroutz Marketplace, ο αριθμός τους ξεπέρασε τα 13.000, σημειώνοντας αύξηση κατά 21,86% σε σχέση με το 2021, ενώ τα διαθέσιμα προϊόντα στο Marketplace κατέγραψαν αύξηση 35,05%.

Οι 10 πιο δημοφιλείς κατηγορίες προϊόντων που αναζήτησαν οι καταναλωτές στο Skroutz το 2022 είναι:

  1. Κινητά Τηλέφωνα
  2. Sneakers
  3. Αθλητικά Παπούτσια  
  4. Smartwatches
  5. Θήκες Κινητών
  6. Τηλεοράσεις
  7. Ανδρικά Μπουφάν
  8. Γυναικείες Τσάντες
  9. Laptops
  10. Bluetooth Handsfree

Ορισμένες από τις κατηγορίες των προϊόντων που παρουσίασαν τη μεγαλύτερη πτώση στις αναζητήσεις το 2022 είναι τα «αξεσουάρ γυμναστικής», τα «WII games» και τα «εργαλεία περιποίησης νυχιών». Αντίστροφα, κατηγορίες όπως «Παντελόνια Σκι & Snowboard», «Μπασκετικά Παπούτσια» και «Παιδικά Ποδοσφαιρικά Παπούτσια», παρουσίασαν από τις υψηλότερες αυξήσεις σε αναζητήσεις, δείχνοντας πως η αναζήτηση ρούχων και ενδυμάτων μέσα από την πλατφόρμα κερδίζει όλο και περισσότερο έδαφος. 

Για το 2022 το 25% των παραγγελιών που διαχειρίστηκε η Skroutz Last Mile παραδόθηκαν σε Skroutz Point. 

moneyreview.gr

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News