BUSINESS & FINANCE

Καλάθι του νοικοκυριού: Δυσαρέσκεια για σούπερ μάρκετ και βιομηχανίες τροφίμων

Καλάθι του νοικοκυριού: Δυσαρέσκεια για σούπερ μάρκετ και βιομηχανίες τροφίμων

Ένας στους δύο καταναλωτές ψωνίζει περισσότερα από ένα προϊόντα από το «καλάθι», γεγονός που προκαλεί πλέον δυσαρέσκεια στις αλυσίδες σούπερ μάρκετ, καθώς αυτό έχει αρνητική επίπτωση στον τζίρο τους. Αυτό υποστήριξε πριν από λίγο στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου ο υπουργός Ανάπτυξης κ. Άδωνις Γεωργιάδης.

Η ….επιτυχία του «καλαθιού του νοικοκυριού» προκαλεί σύμφωνα με τον ίδιο δυσαρέσκεια και στις βιομηχανίες τροφίμων, καθώς χάνουν μερίδιο μιας και τα επώνυμα προϊόντα αποτελούν πολύ μικρό ποσοστό των «καλαθιών». Στο τέλος της εβδομάδας ο υπουργός θα έχει συνάντηση με εκπροσώπους των σούπερ μάρκετ και των προμηθευτών προκειμένου να εξευρεθεί ο μηχανισμός εκείνος βάσει του οποίου θα περιλαμβάνονται στο «καλάθι» περισσότερα επώνυμα προϊόντα. «Θα μπορούσε υποχρεωτικά να περιλαμβάνεται σε κάθε κατηγορία τουλάχιστον ένα επώνυμο προϊόν», ανέφερε ο κ. Γεωργιάδης. Σε εξέλιξη βρίσκεται σχετική συζήτηση με την Επιτροπή Ανταγωνισμού, η οποία πρέπει να γνωμοδοτήσει για ενδεχόμενες αλλαγές στο «καλάθι».

Σε ό,τι αφορά τα «καλάθια» που ανακοινώθηκαν σήμερα, 11η εβδομάδα εφαρμογής της πρωτοβουλίας, από τα 833 συνολικά προϊόντα οι τιμές αυξήθηκαν στο 7% αυτών, μειώθηκαν στο 6% και παρέμειναν σταθερές στο 87%. Σύμφωνα με τον υπουργό Ανάπτυξης οι αυξήσεις τιμών αφορούν μόνο σε νωπά προϊόντα και όχι συσκευασμένα.

Διαβάστε επίσης:

Άδωνις Γεωργιάδης: Δεν υπάρχει αισχροκέρδεια – Αυξάνεται το όφελος από το «καλάθι»

Ερχεται νέος μηχανισμός προστασίας του καταναλωτή

Καλάθι του νοικοκυριού: Σταθερές ή μειωμένες τιμές στο 92% των προϊόντων

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News