Business & Finance Τετάρτη 7/12/2022, 21:08
BUSINESS & FINANCE

Η Ουάσινγκτον DC μηνύει την Amazon για παρακράτηση φιλοδωρημάτων των οδηγών παράδοσης

Η Ουάσινγκτον DC μηνύει την Amazon για παρακράτηση φιλοδωρημάτων των οδηγών παράδοσης

Το γραφείο του γενικού εισαγγελέα της Περιφέρειας της Κολούμπια μήνυσε την Τετάρτη την Amazon.com Inc και τη θυγατρική της Amazon Logistics, υποστηρίζοντας ότι ο μεγαλύτερος διαδικτυακός λιανοπωλητής είχε παρακρατήσει φιλοδωρήματα από τους οδηγούς παράδοσης.

Ο Γενικός Εισαγγελέας της Ουάσιγκτον Καρλ Ρέισιν δήλωσε ότι η εταιρεία «ξεγέλασε τους καταναλωτές και τους έκανε να νομίζουν ότι αυξάνει την αποζημίωση των οδηγών, όταν η Amazon στην πραγματικότητα χρησιμοποιεί τα φιλοδωρήματα για να μειώσει το δικό της εργατικό κόστος και να αυξήσει τα κέρδη της» μέσω της υπηρεσίας Amazon Flex.

Οι οδηγοί της Amazon Flex χρησιμοποιούν τα δικά τους οχήματα για να παραδώσουν αγαθά και είδη παντοπωλείου που παραγγέλνονται μέσω προγραμμάτων, όπως το Prime Now και το Amazon Fresh. Η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου (FTC) ισχυρίστηκε ότι η εταιρεία κράτησε τα φιλοδωρήματα των οδηγών για μια περίοδο 2-1/2 ετών και σταμάτησε την πρακτική αυτή αφού έμαθε για την έρευνα της Επιτροπής το 2019, ανέφερε η FTC το 2021.

Η αγωγή, που κατατέθηκε στο Ανώτατο Δικαστήριο της Περιφέρειας της Κολούμπια, ζητά αστικές κυρώσεις για κάθε παράβαση και δικαστική εντολή για να απαγορευτεί στην Amazon να επαναλάβει την πρακτική αυτή.

Πέρυσι, στο πλαίσιο διακανονισμού με την Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου των ΗΠΑ, η Amazon κατέβαλε 61,7 εκατομμύρια δολάρια σε περισσότερους από 140.000 οδηγούς.

Η Amazon «μέχρι στιγμής έχει αποφύγει να λογοδοτήσει και την επιβολή κυρώσεων, συμπεριλαμβανομένων οποιωνδήποτε αστικών κυρώσεων, για τη ζημία που υπέστησαν οι καταναλωτές», ανέφερε ο Ρασίν.

«Όταν μια εταιρεία συλλαμβάνεται να κλέβει τους εργαζομένους της, δεν αρκεί να επιστρέψει το ποσό που κλάπηκε. Η κλοπή από τους εργαζόμενους είναι κλοπή και απαιτούνται σημαντικές κυρώσεις για να αποθαρρυνθεί αυτή η παράνομη συμπεριφορά στο μέλλον».

Η Amazon δεν παρείχε άμεσα κάποιο σχόλιο.

Το 2021 η εταιρεία αρνήθηκε τις κατηγορίες ο τρόπος με τον οποίο ανέφερε τις αμοιβές των οδηγών δεν ήταν σαφής. «Προσθέσαμε πρόσθετη σαφήνεια το 2019 και είμαστε στην ευχάριστη θέση να αφήσουμε αυτό το θέμα πίσω μας», δήλωσε τότε εκπρόσωπος της Amazon.

moneyreview.gr με πληροφορίες από reuters

 

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News
TAGS