Business & Finance Δευτέρα 28/11/2022, 21:22
BUSINESS & FINANCE

Η Apple έχει ως επί το πλείστον σταματήσει τη διαφήμιση στο Twitter, σύμφωνα με τον Μασκ

Η Apple έχει ως επί το πλείστον σταματήσει τη διαφήμιση στο Twitter, σύμφωνα με τον Μασκ

Ο Έλον Μασκ δήλωσε τη Δευτέρα ότι η Apple Inc έχει ως επί το πλείστον σταματήσει τη διαφήμιση στο Twitter και γίνεται η πιο υψηλού προφίλ εταιρεία που αποσύρει διαφημίσεις από την πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης λόγω ανησυχιών σχετικά με τις πολιτικές ελέγχου του περιεχομένου του υπό τον νέο ιδιοκτήτη της.

Η κίνηση αυτή ευθυγραμμίζει την κατασκευάστρια εταιρεία iPhone με έναν αυξανόμενο κατάλογο εταιρειών, από την General Mills Inc έως την πολυτελή αυτοκινητοβιομηχανία Audi of America, που έχουν σταματήσει ή διακόψει τη διαφήμιση στο Twitter μετά την εξαγορά του Twitter από τον δισεκατομμυριούχο τον περασμένο μήνα.

«Η Apple έχει ως επί το πλείστον σταματήσει τη διαφήμιση στο Twitter. Μισούν την ελευθερία του λόγου στην Αμερική;», ανέφερε ο Μασκ σε ένα tweet. 

 

Αργότερα, σε άλλο tweet, έκανε tag τον λογαριασμό Twitter του διευθύνοντος συμβούλου της Apple, Τιμ Κουκ, ρωτώντας «τι συμβαίνει εδώ;».

Ο Μασκ απάντησε «ναι» σε ερώτηση χρήστη σχετικά με το αν η Apple απειλεί την παρουσία του Twitter στο App Store ή προβάλλει απαιτήσεις μετριοπάθειας, μάλιστα σε νεότερη ανάρτησή του ο Μασκ αναφέρει ότι «η Apple απείλησε να αποκλείσει το Twitter από το App Store της, αλλά δεν μας λέει το γιατί».

Η Apple δεν απάντησε αμέσως σε αίτημα για σχολιασμό.

Η πολυτιμότερη εταιρεία στον κόσμο ξόδεψε περίπου 131.600 δολάρια σε διαφημίσεις στο Twitter μεταξύ 10 Νοεμβρίου και 16 Νοεμβρίου, από 220.800 δολάρια μεταξύ 16 Οκτωβρίου και 22 Οκτωβρίου, την εβδομάδα πριν ο Μασκ κλείσει τη συμφωνία με το Twitter, σύμφωνα με την εταιρεία μέτρησης διαφημίσεων Pathmatics.

Ο Μασκ, που αυτοπροσδιορίζεται ως υπέρμαχος της ελευθερίας του λόγου, είχε δηλώσει νωρίτερα αυτό το μήνα ότι το Twitter είχε δει μια «μαζική» πτώση των εσόδων και κατηγόρησε ομάδες ακτιβιστών για την άσκηση πίεσης στους διαφημιστές. Οι πωλήσεις διαφημίσεων αντιπροσωπεύουν περίπου το 90% των εσόδων του Twitter.

Η πλατφόρμα έχει αποκαταστήσει τις τελευταίες ημέρες τον λογαριασμό του πρώην προέδρου των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ, καθώς και της κωμικού Κάθι Γκρίφιν και της εκπροσώπου της αμερικανικής Βουλής των Αντιπροσώπων Μάρτζορι Τέιλορ Γκριν.

Η επαναφορά του Τραμπ ώθησε έναν συνασπισμό ακτιβιστών για τα πολιτικά δικαιώματα να δηλώσει την περασμένη εβδομάδα ότι παροτρύνει τους διαφημιστές του Twitter να εκδώσουν δηλώσεις σχετικά με την απόσυρση των διαφημίσεών τους από την πλατφόρμα.

Σημειώνεται ότι σε μια παρουσίαση για τους διαφημιστές τον Μάιο, ορισμένες διαφημιστικές εταιρείες και εμπορικά σήματα ήταν ήδη επιφυλακτικοί λόγω των ανησυχιών ότι ο Μασκ θα μείωνε τον έλεγχο του περιεχομένου και την προστασία της ασφάλειας στην πλατφόρμα.

moneyreview.gr με πληροφορίες από reuters

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News