Business & Finance Κυριακή 9/10/2022, 14:09
BUSINESS & FINANCE

Τη νέα εφαρμογή του με αναλυτικό περιεχόμενο από κάθε παιχνίδι παρουσίασε το NBA

Τη νέα εφαρμογή του με αναλυτικό περιεχόμενο από κάθε παιχνίδι παρουσίασε το NBA

Το NBA ανακοίνωσε την κυκλοφορία του ανανεωμένου παγκόσμιου NBA App, με νέες δυνατότητες εξατομίκευσης και αναλυτικό περιεχόμενο από κάθε αγώνα του NBA, ενώ θα διαθέτει βίντεο τύπου social, ακυκλοφόρητα behind-the-scenes και πρόσβαση σε παίκτες και ομάδες, νέες και υπάρχουσες εκπομπές και σειρές και δωρεάν πρόσβαση στο αρχείο του NBA.

Επιπλέον, το ΝΒΑ εγκαινίασε το NBA ID, το νέο παγκόσμιο πρόγραμμα μελών που προσφέρει στους φιλάθλους οφέλη και δώρα από το πρωτάθλημα, τις ομάδες και τους συνεργάτες του. Το NBA ID, η συμμετοχή στο οποίο είναι δωρεάν, θα συνδέει τις εμπειρίες των φιλάθλων με τα υπάρχοντα προϊόντα, όπως το NBA League Pass και το NBA Pick’Em. Καθ’ όλη τη διάρκεια της σεζόν, τα μέλη του NBA ID θα έχουν πρόσβαση σε νέο πρωτότυπο και αγαπημένο περιεχόμενο των φιλάθλων από το αρχείο του NBA. Επιπλέον, θα υπάρχουν βελτιωμένες εμπειρίες μόνο για τα μέλη από συνεργάτες του NBA, όπως προσφορές εισιτηρίων, βραβεία μέσω προγνωστικών και κληρώσεων τύπου NBA Pick’Em, εκστρατείες ψηφοφορίας και άλλα δώρα.

Το NBA App – προϊόν της NBA Digital, της κοινής επιχείρησης του πρωταθλήματος με την Turner Sports – είναι διαθέσιμο δωρεάν για κατέβασμα, ενώ οι συνδρομητικές προσφορές του πρωταθλήματος – NBA League Pass και NBA TV – θα ενσωματωθούν στο NBA Αpp, δίνοντας στους φιλάθλους τη δυνατότητα να παρακολουθούν ζωντανά παιχνίδια και στιγμιότυπα και να ελέγχουν αποτελέσματα, στατιστικά στοιχεία και βαθμολογίες, όλα σε ένα. Για τους συνδρομητές του NBA League Pass, τα ζωντανά streams θα διαθέτουν υψηλότερη ποιότητα βίντεο, χαμηλότερη καθυστέρηση και ανεμπόδιστη εμπειρία χρήστη προς το ζωντανό περιεχόμενο του NBA.

«Το λανσάρισμα της νέας εφαρμογής και της ψηφιακής πλατφόρμας του NBA είναι ένα σημαντικό ορόσημο καθώς συνεχίζουμε να χτίζουμε και να ενισχύουμε τις προσφορές προς τους καταναλωτές», δήλωσε ο Chris Benyarko, εκτελεστικός αντιπρόεδρος του NBA, Direct-to-Consumer. «Είμαστε ενθουσιασμένοι που προσφέρουμε ένα ανανεωμένο προϊόν που θα βελτιώσει και θα εξατομικεύσει τον τρόπο με τον οποίο οι φίλαθλοι του NBA ασχολούνται με το πρωτάθλημα σε καθημερινή βάση».

«Η σχέση μεταξύ Ευρώπης και μπάσκετ υπερβαίνει τους αμέτρητους παίκτες από την ήπειρο που έχουν επηρεάσει το υψηλότερο επίπεδο του παιχνιδιού,» δήλωσε ο Γιώργος Αϊβάζογλου, επικεφαλής του τμήματος NBA Fan Engagement και Direct-to-Consumer για την Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή. «Η σειρά Hoops Cities αναδεικνύει τους ανθρώπους, τις κοινότητες και τις ιστορίες που έχουν διαμορφώσει την ιστορία του μπάσκετ στην Ευρώπη και έχουν τροφοδοτήσει την αγάπη για το μπάσκετ για δεκαετίες. Πιστεύουμε ότι αυτή η σειρά – που θα κάνει πρεμιέρα στο NBA League Pass μέσω του NBA App – θα έχει δυνατή απήχηση στους παθιασμένους Ευρωπαίους φιλάθλους μας και θα τους ενώσει με αφορμή την αγάπη τους για το παιχνίδι.»

Σημειώνεται, τέλος, ότι πρόσθετο περιεχόμενο και άλλες βελτιωμένες λειτουργίες του NBA App θα ανακοινώνονται κατά τη διάρκεια της σεζόν.

moneyreview.gr

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News
TAGS
NBA