Business & Finance Παρασκευή 22/07/2022, 22:30
SOCIAL MEDIA

Πώς θα φαινόταν μία συγχώνευση Twitter – Snap; Τα κοινά τους σημεία

Πώς θα φαινόταν μία συγχώνευση Twitter – Snap; Τα κοινά τους σημεία

To Twitter και το Snap αντιμετωπίζουν τα ίδια προβλήματα. Εάν είναι έξυπνα, θα μπορούσαν να μοιραστούν όχι μόνο τα προβλήματά τους αλλά πολλά περισσότερα, ως εταίροι σε μία συγχώνευση, δεδομένου ότι το Twitter έχει γράψει τους τίτλους τέλους στη συμφωνία με τον Έλον Μασκ, όπως σημειώνει ανάλυση του Reuters.  

Το Twitter ανακοίνωσε μία απότομη πτώση στα έσοδα δεύτερου τριμήνου, παρότι η αμερικανική οικονομία δεν έχει πατήσει ακόμη το φρένο. Τα έσοδά του όμως συρρικνώθηκαν 1% στα 1,2 δισ.δολάρια, εξέλιξη για την οποία, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, ευθύνονται οι εξασθενημένες διαφημιστικές του δραστηριότητες εν μέσω των ανησυχιών για πιθανή ύφεση.

Aνάλογη ήταν και η εμπειρία της Snap: δεν κατάφερε να ανταποκριθεί στις προσδοκίες για τα έσοδα, τη στιγμή που το Μάιο είχε υποβαθμίσει τις προοπτικές του. 

Και τα δύο social media εξακολουθούν ωστόσο να προσελκύουν χρήστες. Ο μέσος όρος ενεργών καθημερινών χρηστών του Twitter αυξήθηκε κατά 17% στα 240 εκατομμύρια. O ημερήσιος ενεργός αριθμός χρηστών του Snap αυξήθηκε αντίστοιχα 18% στα 347 εκατομμύρια. Παρ΄όλα αυτά, ξεχωριστά τα νούμερα αυτά είναι υπερβολικά μικρά για να προσελκύσουν διαφημιστές στο βαθμό που το έχουν καταφέρει οι ανταγωνιστές τους Alphabet και Meta Platforms. 

To Twitter προσπαθεί επίσης να βρει τις ισορροπίες του μετά την αποτυχημένη συμφωνία εξαγοράς του από τον Έλον Μασκ που έχει οδηγηθεί τώρα προς επίλυση στο δικαστήριο.  

Τι θα γινόταν λοιπόν εάν τα δύο social media ένωναν τις δυνάμεις τους; Η συγχώνευσή τους, δεδομένου ότι προσφέρουν συμπληρωματικά προϊόντα, θα τους επέτρεπε να ενισχύσουν τις δαπάνες τους, ειδικά εάν κατόρθωναν να περιορίσουν το συσσωρευόμενο κόστος. Και τα δύο θα μπορούσαν να τοποθετήσουν περί τα 11 δισ.δολάρια σε νέες επενδύσεις, παρότι νούμερο πολύ χαμηλότερο από τα 45 δισ.δολάρια της Meta στο πρώτο τρίμηνο. 
  
Η χρονική συγκυρία είναι επίσης ευνοϊοκή. Στο απόγειό του πέρυσι, το Snap είχε κεφαλαιοποίηση μεγαλύτερη των 120 δισ.δολαρίων, αρκετά υψηλότερη από την αντίστοιχη του Twitter. Όμως, η λάμψη που προσέφερε στον τεχνολογικό κλάδο η πανδημία με τα lockdowns έχει πλέον εξαφανιστεί. Η κεφαλαιοποίηση του Snap έχει υποχωρήσει τώρα στα 16 δισ.δολάρια, ενώ του Twitter βρίσκεται στα 30 δισ.δολάρια. Επίσης, σήμερα μόνο εξανεμίστηκαν από τον αμερικανικό κλάδο των social media πάνω από 50 δισ.δολάρια, εξαιτίας των απογοητευτικών αποτελεσμάτων των δύο εταιρειών. 

Δεν είναι η πρώτη φορά που μία αποτυχημένη εξαγορά οδήγησε σε μία ακόμη πιο επιτυχημένη εξέλιξη. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η εταιρεία τηλεπικοινωνιών T-Mobile των ΗΠΑ, η οποία εξασφάλισε αποζημίωση 6 δισ.δολαρίων από την ανταγωνίστρια ΑΤ&Τ για την ακύρωση της συγχώνευσής τους, αγόρασε εν συνεχεία την Sprint. 

 

moneyreview.gr με πληροφορίες από Reuters

Διαβάστε επίσης:

Twitter: Σε fast track δίκη οδηγεί τον Έλον Μασκ

E. Musk: Κατέθεσε αίτηση κατά της επίσπευσης της δίκης που ζητάει το Twitter

Πώς λέγεται το πουλάκι του Twitter και άλλα 9 πράγματα που δεν ξέρατε

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News