Business & Finance Τετάρτη 20/04/2022, 16:56
BUSINESS & FINANCE

Με αύξηση τιμών προειδοποιεί η Heineken

Με αύξηση τιμών προειδοποιεί η Heineken

H Heineken προειδοποίησε ότι θα αυξήσει και άλλο τις τιμές στις μπίρες της, καθώς αναμένει σημαντική άνοδο στα δικά της έξοδα.

«Βλέπουμε μεγαλύτερη μακροοικονομική αβεβαιότητα και περιμένουμε σημαντικές πληθωριστικές πιέσεις στο κόστος μας. Θα χρειαστεί να προχωρήσουμε σε περαιτέρω ενέργειας, ανάμεσά τους και σε αύξηση των τιμών, για να αντιμετωπίσουμε τις προκλήσεις», προειδοποίησε ο επικεφαλής της Heineken, Ντολφ φαν ντεν Μπρινκ.

Η δεύτερη μεγαλύτερη ζυθοποιία στον κόσμο δημοσίευσε σήμερα τα εταιρικά της αποτελέσματα για το α’ τρίμηνο του 2022. Οι πωλήσεις μπίρας ήταν ανώτερες των προσδοκιών, καθώς ο κόσμος επέστρεψε στα μπαρ και την εστίαση γενικότερα με την άρση των περιορισμών για τον κορωνοϊό.

Παρά το γεγονός ότι έχει ήδη προχωρήσει σε αύξηση τιμών, τα καθαρά έσοδα της Heineken για το πρώτο τρίμηνο του φετινού έτους εμφάνισαν αύξηση 24,9% και ανήλθαν σε 5,8 δις. Ευρώ. Τα καθαρά κέρδη έφτασαν τα 417 εκατ. ευρώ, υπερδιπλάσια σε σχέση με τα 168 εκατ. ευρώ του 2021.

Οι όγκοι μπύρας της ολλανδικής ζυθοποιίας αυξήθηκαν κατά 5,2% το πρώτο τρίμηνο του 2022, πάνω από την πρόβλεψη των αναλυτών για αύξηση 3,5%.

Η Heineken, η δεύτερη μεγαλύτερη ζυθοποιία στον κόσμο, δημοσιοποίησε τις πωλήσεις για το α’ τρίμηνο οι οποίες ήταν ανώτερες των προσδοκιών, καθώς οι πελάτες επέστρεφαν σε παμπ, μπαρ και εστιατόρια σε όλη την Ευρώπη, παρά το γεγονός ότι έπρεπε να πληρώσουν περισσότερα για τις μπίρες τους.

«Το γεγονός ότι οι μέσες τιμές μπορούν να αυξηθούν τόσο πολύ, με τους όγκους να αυξάνονται επίσης, αποδεικνύει την ικανότητα της εταιρείας [και] του κλάδου να εφαρμόσει τις απαραίτητες τιμές για να αντισταθμίσει το κόστος παραγωγής φέτος και το επόμενο έτος», σχολιάζει αναλυτής της Bernstein.

Η μετοχή της Heineken κατέγραψε άνοδο σήμερα.

Η Heineken αναμένει επίσης απομείωση αξίας 400 εκατ. ευρώ από την αποχώρησή της από τη Ρωσία.

Οι ανταγωνίστριες της Heineken, Anheuser-Busch και Carlsberg, δεν έχουν ανακοινώσει ακόμα τα αποτελέσματα για το α’ τρίμηνο, αν και η δεύτερη είχε αναφέρει τον Φεβρουάριο ότι αναμένεται να «σβήσει» την αύξηση στο κόστος παραγωγής χάρη στην κατανάλωση.

moneyreview.gr με πληροφορίες από Financial Times

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News