BUSINESS & FINANCE

Για ποια θέματα μπορούμε να εξυπηρετηθούμε από το 1555

Το call center λειτουργεί δοκιμαστικά από τον Ιούλιο

Φωτ. intimenews

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται το ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο του υπουργείου Εργασίας καθώς μετά από τις υπηρεσίες του ΕΦΚΑ, του ΟΑΕΔ και του ΟΠΕΚΑ πλέον έχουν προστεθεί και επιπλέον φορείς, επομένως οι πολίτες μπορούν να επικοινωνούν για θέματα που άπτονται του Σώματος Επιθεωρητών Εργασίας (ΣΕΠΕ), του ΠΣ Εργάνη, για θέματα Κοινωνικής Αλληλεγγύης, Κοινωνικής Ασφάλισης, Εργασιακά, Ισότητας και Δημογραφικής και Οικογενειακής Πολιτικής, Προγράμματα Απασχόλησης/Κατάρτισης. Η γραμμή θα είναι διαθέσιμη και για περιστατικά βίας.

Όσον αφορά στη Γραμμή για τη βία κατά των γυναικών (15900) θα δίνεται η δυνατότητα επικοινωνίας και μέσω του 1555,το 1555 όμως θα διαβιβάζει αμέσως την κλήση στους ειδικούς επιστήμονες που ασχολούνται ούτως ή άλλως με τα θέματα αυτά. Αναλόγως θα χειρίζονται και θέματα  του ΣΕΠΕ, καθώς οι καταγγελίες περί μη τήρησης της εργασιακής νομοθεσίας δεν θα τυγχάνουν χειρισμού από το front office του 1555, αλλά θα προωθούνται αμέσως στους Επιθεωρητές Εργασίας που θα τις εξετάζουν και θα τις διαχειρίζονται. Οι νέες υπηρεσίες θα λειτουργήσουν αρχικά πιλοτικά ώστε να αντιμετωπιστούν τα προβλήματα που μπορούν να προκύψουν κατά την λειτουργία και έτσι  μέχρι το τέλος του χρόνου να μπορεί το τηλεφωνικό κέντρο να βρίσκεται κανονικά σε πλήρη λειτουργία.

Το call center λειτουργεί δοκιμαστικά από τον Ιούλιο ενώ πλέον οι ασφαλισμένοι μπορούν να υποβάλλουν ερωτήματα ασφάλισης και σύνταξης, απασχόλησης και επαγγελματικής κατάρτισης, παροχών κοινωνικής πρόνοιας, εργασίας και κοινωνικής αλληλεγγύης.

Με το νέο τηλεφωνικό κέντρο έχουν ενοποιηθεί τα 7 διάσπαρτα τηλεφωνικά κέντρα που λειτουργούσαν  για το Υπουργείο Εργασίας. Η τηλεφωνική εξυπηρέτηση λειτουργεί 24 ώρες το 24ώρο, 7 ημέρες την εβδομάδα. Στην πρώτη γραμμή οι εργαζόμενοι απαντούν στα ερωτήματα των πολίτων. Στην περίπτωση  των πιο δύσκολων υποθέσεων τα αιτήματα των πολιτών διαβιβάζονται άμεσα στα επιμέρους back office των φορέων. Υπάρχει δηλαδή διαφορετικό back office για παράδειγμα για τον ΕΦΚΑ και διαφορετικό για τον ΟΑΕΔ όπου καταλήγουν τα αιτήματα των πολιτών που θα χρειάζονται περαιτέρω επεξεργασία. Το επόμενο διάστημα θα υπάρξουν και νέες ψηφιακές εφαρμογές για κινητά, αναμόρφωση ιστοσελίδων, chatbox, κ.ά., με στόχο την συνολική αναβάθμιση των καναλιών επικοινωνίας και εξυπηρέτησης των πολιτών, κάνοντας πράξη τη μετάβαση του.

Με bonus οι εργαζόμενοι στο 1555

Μετά τα bonus στους υπαλλήλους που θα πιάνουν τους ποσοτικούς στόχους για την εκκαθάριση των εκκρεμών συντάξεων, σειρά παίρνει και το νεοσύστατο τηλεφωνικό κέντρο του ΕΦΚΑ.Οι εργαζόμενοι οι οποίοι απασχολούνται στο τηλεφωνικό κέντρο του υπουργείου Εργασίας και έχουν ποσοτικούς στόχους που θα οριστούν με απόφαση του διοικητή του ΕΦΚΑ θα μπορούν εντός του 2021 και 2022 να λαμβάνουν μπόνους έως και του ποσού των 7.200 ευρώ το έτος. Οι εργαζόμενοι αυτοί θα μπορούν να «κερδίσουν» περισσότερα χρήματα ανάλογα με τον αριθμό των πελατών-ασφαλισμένων που εξυπηρετούν. 

Διαβάστε επίσης:

ΟΑΕΔ: Διασύνδεση με το Ευρωπαϊκό Σύστημα Ηλεκτρονικής Ανταλλαγής Πληροφοριών για την Κοινωνική Ασφάλιση

Βία και παρενόχληση στην εργασία: Τι πρέπει να κάνουν οι επιχειρήσεις με πάνω από 20 εργαζόμενους

 

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News