Business & Finance Τρίτη 12/10/2021, 16:01
BUSINESS & FINANCE

Cosmote: Λανσάρει την πρώτη αποκλειστικά ψηφιακή κινητή τηλεφωνία

Πηγή φωτ. Cosmote

Την πρώτη εξ ολοκλήρου κινητή τηλεφωνία, με την οποία όλα γίνονται αποκλειστικά ψηφιακά – μέσω του My COSMOTE App – και χωρίς δεσμεύσεις, παρουσίασε η Cosmote σε διαδικτυακή συνέντευξη Τύπου.

«Το COSMOTE Neo σηματοδοτεί μια νέα εποχή στην κινητή τηλεφωνία στη χώρα μας. Είναι ουσιαστικά μια νέα κινητή που απευθύνεται κυρίως στους νέους, χωρίς να είναι καρτοκινητή, αλλά ούτε και συμβόλαιο. Αποτελεί το πρώτο προϊόν κινητής που ζει εξ ολοκλήρου στον ψηφιακό κόσμο, όπως ταιριάζει στον καταναλωτή της ψηφιακής εποχής», δήλωσε ο Παναγιώτης Γαβριηλίδης, Chief Marketing Officer Consumer Segment Ομίλου ΟΤΕ και συμπλήρωσε: «Με το COSMOTE Neo κάνουμε disrupt τον ίδιο μας τον εαυτό. Επιλέγουμε να αλλάξουμε μόνοι μας, γιατί έχουμε την αλλαγή στο DNA μας». 

Τι είναι το COSMOTE Neo

Σύμφωνα με την Cosmote, το COSMOTE Neo δίνει για πρώτη φορά στους χρήστες τη δυνατότητα να έχουν τον έλεγχο της κινητής τηλεφωνίας τους εξ ολοκλήρου ψηφιακά. Όλα ξεκινούν και ολοκληρώνονται αποκλειστικά μέσω του My COSMOTE App. 

Από το κινητό τους, οι καταναλωτές μπορούν με απλά βήματα να ενεργοποιήσουν το COSMOTE Neo και να προχωρήσουν στην ταυτοποίηση των στοιχείων τους, να διαμορφώσουν το πλάνο τους όπως το επιθυμούν, να το αλλάξουν κάθε μήνα, οποιαδήποτε στιγμή, να επιλέξουν πρόσθετα πακέτα (data, ομιλία, SMS), να πληρώσουν και να εξυπηρετηθούν.

Το COSMOTE Neo είναι αδέσμευτο και μπορεί να διακοπεί οποιαδήποτε στιγμή, χωρίς καμία επιπλέον χρέωση. Προσφέρει τέσσερις συνδυασμούς GB και χρόνου ομιλίας, με τη τιμή να κυμαίνεται από 20-30 ευρώ / μήνα. Παράλληλα, διατίθενται επιπλέον πακέτα (MB, λεπτά ομιλίας, SMS) που οι χρήστες μπορούν να ενεργοποιούν μόνοι τους, οποτεδήποτε θέλουν, ανάλογα με τις ανάγκες τους. Οι νέοι πελάτες COSMOTE Neo επωφελούνται από προσφορά γνωριμίας, παίρνοντας δώρο 100 GB για 12 μήνες. 

Όπως επισημαίνεται τέλος από την εταιρεία, το COSMOTE Neo είναι φιλικό προς το περιβάλλον, καθώς το «ταξίδι του συνδρομητή» είναι εξ ολοκλήρου ψηφιακό και δεν χρειάζεται να μετακινηθεί για να εξυπηρετηθεί, ούτε γίνεται εκτύπωση και διανομή λογαριασμών.

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News