Business & Finance Τετάρτη 22/09/2021, 10:57
BUSINESS & FINANCE

Πλαίσιο: Σε υψηλό δεκαετίας οι πωλήσεις το α΄ εξάμηνο

Φωτ. Intime

Σημαντική αύξηση των πωλήσεων κατά 34,1%, στα 199,2 εκατ. ευρώ, έναντι 148,6 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2020, πέτυχε το α΄ εξάμηνο του έτους η Πλαίσιο. Αφαιρουμένης της επίπτωσης των επιδοτούμενων πωλήσεων της ψηφιακής μέριμνας η αύξηση διαμορφώθηκε σε 25,2%.

plaisio-se-ypsilo-dekaetias-oi-poliseis-to-a-examino0

Παράλληλα, καταγράφηκε ισχυρή άνοδος του EBITDA στα 6,6 εκατ. από 5,3 εκατ. ευρώ (+24,2%), των κερδών προ φόρων σε 1,9 εκατ. από 0,5 εκατ. (+281,5%) και των κερδών μετά από φόρους στα 1,4 εκατ. από 0,3 εκατ. (+331,8%).

Η εταιρεία παρουσίασε υψηλή ταμειακή ρευστότητα στα 39,2 εκατ. και καθαρή ρευστότητα, αφαιρουμένου του τραπεζικού δανεισμού, στα 21,8 εκατ. Τα ίδια κεφάλαια διαμορφώθηκαν σε 96,0 εκατ. ευρώ, που υπερβαίνουν τη χρηματιστηριακή αξία της εταιρείας. 

Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα του εξαμήνου, ο πρόεδρος της Πλαίσιο, Γεώργιος Γεράρδος, ανέφερε πως «οι ενοποιημένες πωλήσεις στο πρώτο εξάμηνο του 2021 (αύξηση 34,1%) αντικατοπτρίζουν εκτός από το συνεχές κτίσιμο εμπιστοσύνης στο brand Πλαίσιο και της αξιοπιστίας μας, την επέκταση της πελατειακής μας βάσης, ιδίως πέρα απo τις μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις, και τη συνεπακόλουθη σημαντική αύξηση των μεριδίων αγοράς». 

Όπως σημείωσε, η εταιρεία, συνεχίζοντας τη στρατηγική του συνεχούς diversification, επέκτεινε τις εργασίες της στην κατηγορία των οικιακών συσκευών το 2019, πετυχαίνοντας στο τρέχον εξάμηνο σημαντική άνοδο των σχετικών πωλήσεων κατά σχεδόν 150% σε σχέση με το εξάμηνο 2020.

«Το επίπεδο των πωλήσεων που προσεγγίζει αυτό του εξαμήνου του 2008, της χρονιάς που καταγράψαμε τον υψηλότερο κύκλο εργασιών, οδήγησε στη βελτιωμένη κερδοφορία του ομίλου που, σε επίπεδο προ φόρων, ήταν περίπου τετραπλάσια σε σχέση με πέρυσι, αλλά και η υψηλότερη κατά τα τελευταία έξι χρόνια» πρόσθεσε.

«Τα αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου είναι μια απόδειξη της δυναμικής που έχει αποκτήσει το Πλαίσιο σε αυτό που ονομάζουμε post-Covid οικονομία» παρατήρησε από την πλευρά του ο διευθύνων σύμβουλος, Κωνσταντίνος Γεράρδος. Όπως ανέφερε, «στην post-Covid οικονομία, ο καταναλωτής θέλει να μπορεί να δουλεύει από παντού, να παραγγέλνει από κάθε κανάλι και να παραλαμβάνει γρήγορα και στο σημείο και στο χρόνο που τον βολεύει. Αυτές οι συγκυρίες φωτίζουν τον κόσμο της πληροφορικής και της τεχνολογίας που μας κρατάει συνδεδεμένους και καθιστούν τις υποδομές σε logistics, e-commerce και omnichannel πολύ ουσιαστικότερες από το μέγεθος του δικτύου».

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News