Business & Finance Τετάρτη 15/09/2021, 20:05
BUSINESS & FINANCE

Πόσα ξοδεύουμε για app κοινωνικής δικύωσης;

φωτ. ΑΡ

Περίπου 3,23 δισ. δολάρια ξόδεψαν παγκοσμίως οι καταναλωτές σε εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης μέσω του iOS και του Google Pay το πρώτο εξάμηνο του 2021. Πρόκειται για αύξηση της τάξης του 50,23% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2020, όταν το ποσό αυτό ανήλθε στα 2,15 δισ. δολάρια, σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας αξεσουάρ για κινητά Burga και της εταιρείας πληροφορικής App Annie.

Μέχρι στιγμής το πρώτο εξάμηνο συνολικά, οι καταναλωτές έχουν ξοδέψει 22,19 δισ. δολάρια σε εφαρμογές κοινωνικής δικύωσης μέσω όλων των πλατφορμών, σημειώνοντας 7,8% αύξηση από το πρώτο εξάμηνο του 2021 (20,58 δισ. δολάρια). Οι δαπάνες των καταναλωτών για εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης από το 2011 μέχρι το 2021 έχουν αυξηθεί κατακόρυφα, καθώς από τότε έχει εκτοξευθεί η χρήση smartphone και παράλληλα έχουν κυκλοφορήσει πολύ περισσότερες εφαρμογές τέτοιου είδους.

posa-xodeyoyme-gia-app-koinonikis-dikyosis0

Βέβαια το ποσό που διοχετεύουν οι καταναλωτές ενισχύθηκε λόγω της πανδημίας, αφού τα lockdown υποχρέωσαν ένα μεγάλο μερίδιο του κόσμου να αναζητήσει ψυχαγωγία μέσω του κινητού του. Κατά συνέπεια ενισχύθηκε γενικά ο κλάδος των εφαρμογών. Ενδεικτικά, μόνο μέσω της πλατφόρμας του Apple App Store κυκλοφορούν καθημερινά κατά μέσον όρο 988 εφαρμογές, δηλαδή σε περίπου 360.000 εφαρμογές ετησίως.

Συγκεκριμένα όμως οι εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης βλέπουν άνθιση το τελευταίο έτος λόγω των ειδικών συνθηκών που κανονικοποιήθηκαν εν μέσω πανδημίας. Για παράδειγμα, η τηλεργασία ενίσχυσε την παρουσία του LinkedIn, το οποίο από χρήσιμο κατέστη θεμελιώδες εργαλείο για την εύρεση εργασίας, όπως επισημαίνουν τα στοιχεία της Burga.

moneyreview.gr

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News