Business & Finance Τρίτη 8/06/2021, 14:44
BUSINESS & FINANCE

Έκαστος στο είδος του και ο Λουμίδης στο e-commerce

Φωτ. Λουμίδης

Πάνω από 380.000 επισκέψεις καταναλωτών και πάνω από 13.000 παραγγελίες πανελλαδικά μετρά μέχρι σήμερα το e-shop που λάνσαραν τα Καφεκοπτεία Λουμίδη τον Μάρτιο του 2020. 

Η πανδημία του COVID-19, έθεσε περιορισμούς στη φυσική παρουσία των πελατών στα καταστήματα του λιανεμπορίου, κάτι που οδήγησε τους καταναλωτές στην αναζήτηση εναλλακτικών καναλιών για να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους από τα Καφεκοπτεία Λουμίδη. Το ηλεκτρονικό εμπόριο γνώρισε έντονη αύξηση μεταξύ των χρηστών του διαδικτύου, εξέλιξη που αναμένεται να συνεχιστεί και τα επόμενα έτη, χάρη στην αναβάθμιση των ψηφιακών μέσων. 

Τα Καφεκοπτεία Λουμίδη, επιδιώκοντας μεγαλύτερη προσιτότητα προς τον πελάτη διεύρυναν το δίκτυο πωλήσεών τους, ενώ σήμερα καταναλωτές από όλη την Ελλάδα έχουν πρόσβαση στα προϊόντα της μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος. Τα στατιστικά στοιχεία δείχνουν τον ελληνικό καφέ να κυριαρχεί στις προτιμήσεις των πελατών και να κρατά την ηγετική θέση του στην κατανάλωση καφέ στο σπίτι. Σημειώνεται ότι ο καφές αλέθεται και συσκευάζεται λίγο πριν την τελική αποστολή του στον πελάτη, ενώ η παραγγελία αποστέλλεται την επόμενη μέρα από τη λήψη της.

Στο ηλεκτρονικό κατάστημα οι καταναλωτές μπορούν να βρουν όλα τα είδη καφέ (ελληνικό, φίλτρου, espresso, στιγμιαίο και κάψουλες), παρασκευασμένων και συσκευασμένων από τα Καφεκοπτεία Λουμίδη, καθώς και γλυκίσματα και τρόφιμα. Στο e-shop επίσης πωλούνται αξεσουάρ αποθήκευσης, παρασκευής και σερβιρίσματος του καφέ, συλλεκτικά προϊόντα και συνθέσεις δώρων. 

«Το e-shop μας έχει αναδειχθεί, μετά από ένα χρόνο λειτουργίας του, σε αξιόπιστο και γρήγορα αναπτυσσόμενο κανάλι πώλησης για την επιχείρησή μας. Σε περιόδους όπως αυτή που διανύουμε με την πανδημία του COVID-19 απαιτείται να σχεδιάσουμε και να υλοποιήσουμε λύσεις που στηρίζουν τους πελάτες μας και ενισχύουν την ψηφιοποίηση της εμπορικής μας δραστηριότητας» δήλωσε ο Ιάσων Λουμίδης, Εμπορικός Διευθυντής των ΚΛ.

Money Review