Business & Finance Δευτέρα 7/06/2021, 13:06
BUSINESS & FINANCE

Γαλλία Vs Google, σημειώσατε 1

Διακανονισμός για τον αμερικανικό κολοσσό

Φωτ. Unsplash/Solen Feyissa

Πρόστιμο 220 εκατ. ευρώ επιβλήθηκε από τις γαλλικές αρχές στην Google, η οποία δέχθηκε να προχωρήσει σε αλλαγές των ευρέως χρησιμοποιούμενων υπηρεσιών ψηφιακής διαφήμισης, σ’ έναν πρωτοφανή διακανονισμό με το Παρίσι.

Μάλιστα, οι αρμόδιες αρχές ανταγωνισμού, σε μια προσπάθεια επανακαθορισμού των ισορροπιών στην αγορά των online διαφημίσεων και του διαδικτυακού περιεχομένου, αποφάσισαν ότι όσες εταιρείες θεωρούν εαυτόν αδικημένο, θα έχουν το δικαίωμα να διεκδικήσουν αποζημιώσεις από την Google.

«Η απόφαση να επιβληθούν κυρώσεις στη Google είναι μία από τις σημαντικότερες των τελευταίων ετών, επειδή είναι η πρώτη στον κόσμο που εστιάζει στον αλγόριθμο, στη βάση του οποίου επιλέγονται οι διαφημίσεις» σχολίασε η επικεφαλής της Επιτροπής Ανταγωνισμού της Γαλλίας, Ισαμπέλα ντε Σίλβα.

Η ίδια δε, διευκρίνισε ότι το πρόστιμο θα ήταν σημαντικά υψηλότερο, εφόσον η Google δεν δεχόταν να προβεί σε σειρά αλλαγών ως προς τον συγκεκριμένο αλγόριθμο.

Η ουσία της υπόθεσης, την οποία εξέτασαν οι γαλλικές αρχές, αφορούσε τα βασικά εργαλεία που προσφέρει η Google για τη διαχείριση των online διαφημίσεων.

Κι αυτό, διότι διαπιστώθηκε ότι η αμερικανική εταιρεία μεροληπτούσε συστηματικά υπέρ της AdX, δηλαδή υπέρ της δικής της διαφημιστικής πλατφόρμας, με αποτέλεσμα όσοι επιθυμούν να διαφημιστούν να «αγοράζουν» χώρο απ’ αυτή.

Σύμφωνα με τον διακανονισμό, η Google δέχθηκε να αλλάξει μερικά από τα πλέον δημοφιλή επιχειρηματικά εργαλεία διαφήμισης, η επιτυχία των οποίων εδραζόταν στο μέγεθος των πληροφοριών που είχαν συγκεντρωθεί αθροιστικά όλα αυτά τα χρόνια.

moneyreview.gr

Money Review