Business & Finance Δευτέρα 31/05/2021, 12:33
BUSINESS & FINANCE

Οι νύφες του Pinterest ονειρεύονται την Ελλάδα

Ο γαμήλιος τουρισμός έφερε έσοδα 200 εκατ. ευρώ στην Ελλάδα το 2019

Φωτ. Shutterstock

Η άρση των περιοριστικών μέτρων και το άνοιγμα των συνόρων είναι το «σήμα εκκίνησης» που περίμεναν χιλιάδες ζευγάρια σε όλο τον κόσμο, αφότου αναγκάστηκαν να βάλουν τα σχέδιά τους για γάμο στον «πάγο». Ήδη, στις ΗΠΑ μιλούν για «γαμήλιο μπουμ», καθώς τα ζευγάρια που ανέβαλαν τον γάμο τους το 2020 και εκείνα που ήδη προγραμμάτιζαν να παντρευτούν μέσα στο 2021 δίνουν μάχη για να κλείσουν αίθουσες, catering και νυφικά.

Και καθώς το άνοιγμα των συνόρων κάνει τους «destination» γάμους ξανά εφικτούς, μία νέα έρευνα δείχνει ότι η Ελλάδα βρίσκεται στο top2 των προορισμών που ονειρεύονται οι νύφες.

Η έρευνα στηρίχθηκε στο Pinterest, την πλατφόρμα στην οποία στρέφονται σήμερα όλες οι νύφες για να μαζέψουν ιδέες για τον γάμο τους. Σύμφωνα με τα στοιχεία που επεξεργάστηκε η ιστοσελίδα σύγκρισης δανείων Money.co.uk, το Μαρόκο είναι ο πρώτος προορισμός που «κοιτάζουν» οι νύφες για τον γάμο τους, με την Ελλάδα να βρίσκεται στη δεύτερη θέση.

Μάλιστα, η Ελλάδα ξεπέρασε ακόμα και τον προορισμό που θεωρείται συνώνυμο του ρομαντισμού, τη Γαλλία, η οποία βρέθηκε στην τρίτη  θέση. Ακολουθούν η Ιταλία, το Μεξικό, το Μπαλί, η Ιρλανδία, η Αυστραλία, η Νέα Ζηλανδία και τα Φίτζι.

Την δεύτερη δεκάδα των προτιμήσεων αποτελούν οι Καναδάς, Αγγλία, Ίμπιζα, Σκωτία, Ταϊλάνδη, Ισπανία, Πορτογαλία, ΗΠΑ, Μπαχάμες και Ουαλία.

Σημειώνεται ότι ο γαμήλιος τουρισμός έφερε έσοδα 200 εκατ. ευρώ στην Ελλάδα το 2019. Πρόκειται για τζίρο ο οποίος επιμερίστηκε σε ξενοδοχεία, αγορές σε καταστήματα, ενοικιάσεις χώρων και αμοιβές προμηθευτών. Και αυτό γιατί τα στοιχεία του ΕΟΤ δείχνουν ότι η πλειοψηφία των επισκεπτών του γαμήλιου τουρισμού προέρχεται από ανώτερα και ανώτατα οικονομικά στρώματα και από δυναμικές αγορές για τον ελληνικό τουρισμό, όπως είναι  η Αυστραλία, οι ΗΠΑ, το Ισραήλ, το Ηνωμένο Βασίλειο και οι Αραβικές χώρες. Σύμφωνα με τον ΕΟΤ,  η μέση δαπάνη κάθε επισκέπτη είναι τετραπλάσια της μέσης δαπάνης των τουριστών αναψυχής που επισκέπτονται την Ελλάδα.

moneyreview.gr 

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News