Business & Finance Σάββατο 22/05/2021, 13:30
BUSINESS & FINANCE

Ο επόμενος εθισμός: Ποια αγορά έβαλε στο «μάτι» η Netflix

Τον τελευταίο καιρό φαίνεται ότι «φλερτάρει» όλο και πιο έντονα με την αγορά των video games

Ο επόμενος εθισμός: Ποια αγορά έβαλε στο «μάτι» η Netflix

Η Netflix δεν έχει κινηθεί μέχρι στιγμής έξω από τη βασική της αγοράς, που είναι το streaming ταινιών και άλλων τηλεοπτικών προγραμμάτων. Όμως τον τελευταίο καιρό φαίνεται ότι «φλερτάρει» όλο και πιο έντονα με την αγορά των video games. 

Σύμφωνα με το Quartz, η εταιρεία ψάχνει να προσλάβει ένα στέλεχος που θα ηγηθεί της επέκτασής της στο gaming και φέρεται να έχει μιλήσει με βετεράνους της βιομηχανίας αυτής σχετικά με τις επενδύσεις που θέλει να κάνει. 

Παρότι ο δρόμος τον οποίο θα ακολουθήσει η Netflix δεν είναι ακόμα γνωστός, εντούτοις υπάρχουν υποψίες ότι θα μπορούσε να ξεκινήσει μία συνδρομητική υπηρεσία για video games, όπως το Apple Arcade.

Το 2017, η Netflix άρχισε να προσφέρει στην πλατφόρμα της διαδραστικές τηλεοπτικές σειρές και ταινίες, όπου ο τηλεθεατής μπορεί με ένα κλικ στην οθόνη του να επηρεάσει τις αποφάσεις των πρωταγωνιστών και την πλοκή του έργου. Και έδωσε τα δικαιώματα της δημοφιλούς σειράς Stranger Things σε developers video games. 

Όμως τώρα, φαίνεται ότι εξετάζει μία πολύ ουσιαστικότερη δραστηριοποίηση στον χώρο του gaming. Σύμφωνα με το Quartz, το timing είναι  το κατάλληλο, αφού οι πωλήσεις video games έχουν εκτοξευτεί λόγω της πανδημίας, ενώ η Generation Z προτιμά αυτού του είδους την ψυχαγωγία  περισσότερο από όλες τις άλλες. 

Άλλωστε, η Netflix έχει πλέον μία βάση 200 εκατομμυρίων συνδρομητών παγκοσμίως -με πολλούς από αυτούς να είναι σε νεαρές ηλικίες- την οποία μπορεί να χρησιμοποιήσει για την επέκτασή της σε νέες αγορές. 

Με δεδομένο ότι πολλοί ισχυροί παίκτες, όπως η Microsoft, η Sony και η Apple δραστηριοποιούνται ήδη σε αυτό το κομμάτι, εάν η Netflix επεκταθεί στα video games, ενδεχομένως να το κάνει με την ιδιότητα του «disruptor», επιχειρώντας δηλαδή να αλλάξει τους κανόνες του παιχνιδιού, όπως έκανε πριν από μία δεκαετία και με την τηλεόραση. 

moneyreview.gr

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News