Business & Finance Πέμπτη 15/04/2021, 11:45
BUSINESS & FINANCE

PwC Ελλάδας: Επενδύει στο Customer Experience και ενισχύει το δυναμικό της

PwC Ελλάδας: Επενδύει στο Customer Experience και ενισχύει το δυναμικό της

Στο Customer Experience επενδύει η PwC Ελλάδας, με στόχο τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του τελικού καταναλωτή, ενισχύοντας παράλληλα το δυναμικό της με την ένταξη του Διονύση Ζήβα, στη θέση του Executive Advisor Customer Experience.

Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, η επένδυση στην εμπειρία του πελάτη γίνεται ολοένα και πιο αναγκαία καθώς η πανδημία του COVID-19 ανέδειξε ακόμα περισσότερο τη σημασία της για την αύξηση των αγορών και κατ’ επέκτασιν των εσόδων. Ο σχεδιασμός μιας άριστης εμπειρίας, και η επίτευξη υψηλού επιπέδου ικανοποίησης πελάτη, αυξάνει  κατακόρυφα τις πιθανότητες για ενίσχυση των εσόδων συμβάλλοντας στην βιωσιμότητα. 

PwC Ελλάδας: Επενδύει στο Customer Experience και ενισχύει το δυναμικό της-1

Προς αυτή τη κατεύθυνση, η ενδυνάμωση της ομάδας Customer Experience της PwC Ελλάδας με τον Διονύση Ζήβα ως Executive Advisor Customer Experience, εκτιμάται ότι θα συμβάλει στην περαιτέρω υποστήριξη των εταιρειών της ελληνικής αγοράς. 

Ο Διονύσης Ζήβας, αποτελεί στέλεχος με μακροχρόνια εμπειρία και βαθιά γνώση της αγοράς. Έχει υπάρξει σύμβουλος επιχειρήσεων ενώ ως συνιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Net Spirit δημιούργησε το 2013 το πρώτο online supermarket για την ελληνική αγορά www.welovesupermarket.gr το οποίο μέσα από ολική εξαγορά της Net Spirit από τον όμιλο Metro to 2020, έχει μετεξελιχθεί στο online shop των My market του Ομίλου Metro.

Νωρίτερα, το 2011 δημιούρηγησε το www.welovetoys.gr το πρώτο online shop παιχνιδιών και το 2012 το www.welovebabies.gr το πρώτο online shop βρεφικών πανών. Από το 1996 έως το 2010 διετέλεσε διευθυντής marketing και Εμπορικός Διευθυντής και μέλος Δ.Σ. στην Intersys, τότε αντιπρόσωπο στην Ελλάδα της Canon, Pioneer, Toshiba, XBox της Microsoft.  

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News