Business & Finance Δευτέρα 29/03/2021, 14:42
BUSINESS & FINANCE

Coca-Cola Τρία Έψιλον: Νέα δομή πωλήσεων και στρατηγικός σχεδιασμός ανά κανάλι

Ενίσχυση της ομάδας πωλήσεων με προσλήψεις και δημιουργία «Ακαδημίας Πωλήσεων»

Φωτ. facebook.com/CocaCola3E

Σε αναβάθμιση της δομής πωλήσεων προχωρά η Coca-Cola Τρία Έψιλον προκειμένου να ανταποκριθεί στις ανάγκες των πελατών της και στη νέα πραγματικότητα που έχει διαμορφωθεί εν μέσω πανδημίας. Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, το νέο μοντέλο της εταιρείας είναι ήδη σε ισχύ και αποτελεί μια ουσιαστική αλλαγή καθώς η εταιρεία περνάει πλέον από την στρατηγική ανά γεωγραφική περιοχή σε εθνική στρατηγική ανά κανάλι. Με την προσέγγιση αυτή η εταιρεία «ενισχύει την εστίαση στην άριστη ενεργοποίηση και τις προτεραιότητές ανά κανάλι, ενώ παράλληλα αξιοποιεί σημαντικά insights και καινούριες ευκαιρίες ανάπτυξης σε ανερχόμενα κανάλια όπως το e-commerce».

Ειδικότερα, σύμφωνα με το νέο μοντέλο η εταιρεία περνάει πλέοναπό την στρατηγική ανά γεωγραφική περιοχή σε εθνική στρατηγική ανά κανάλι διαμορφώνοντας τέσσερις μεγάλες ομάδες στη δομή πωλήσεων:

  1. Την ομάδα του Modern Trade
  2. Την ομάδα του HoReCa
  3. Την ομάδα του Χονδρεμπορίου
  4. Και τέλος την ομάδα του Field Sales

Επιπλέον, η εταιρεία προχωρά στη δημιουργίας μία εξειδικευμένης ομάδας e-commerce για όλα τα κανάλια, για να ανταποκριθεί στη ζήτηση της αγοράς και να υποστηρίξει ολιστικά τον κλάδο. Παράλληλα, απαντά στη νέα πραγματικότητα της αγοράς και την περίσταση του drinking-eating out με τη δημιουργία μίας ειδικής ομάδα HoReCa με συνολική ευθύνη για την ανάπτυξη του καναλιού.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, το νέο μοντέλο επιτρέπει:

  • Πιο στενή συνεργασία και ενδυνάμωση των σχέσεων με τους πελάτες
  • Καλύτερη επισκεψιμότητα και παρακολούθηση των καταστημάτων και των αναγκών τους
  • Ταχύτερες αντιδράσεις με βάση τις μεταβαλλόμενες ανάγκες
  • Πιο στοχευμένη ενεργοποίηση  και πλάνα αξιοποιώντας τεχνικές ανάλυσης δεδομένων (Big Data Analytics).

Παράλληλα η εταιρεία ενισχύει τη δύναμη πωλήσεων πραγματοποιώντας περισσότερες από 25 προσλήψεις για κάλυψη μόνιμων θέσεων σε ολόκληρη την Ελλάδα. Επίσης προχωρά στη δημιουργία της νέας «Ακαδημίας Πωλήσεων», ένα νέο πρόγραμμα που προσφέρει μια πλήρως ολοκληρωμένη εμπειρία ανάπτυξης και καλύπτει επιχειρηματικές και εμπορικές γνώσεις, ηγετικές ικανότητες και προσωπικές δεξιότητες.

«Στην Coca-Cola Τρία Έψιλον επιδιώκουμε πάντα να είμαστε ο καλύτερος συνεργάτης για τους πελάτες μας. Η αγορά αλλάζει, οι πελάτες και οι καταναλωτές έχουν πλέον νέες ανάγκες, η καινοτομία και η τεχνολογία αλλάζουν τη ζωή μας, και εμείς οφείλουμε να εξελιχθούμε και να είμαστε έτοιμοι για την νέα εποχή» σχολίασε ο Λευτέρης Σκαράκης, διευθυντής Πωλήσεων της Coca-Cola Τρία Έψιλον. Όπως επισήμανε ο ίδιος «με το νέο μας μοντέλο βελτιώνουμε περαιτέρω την εξυπηρέτηση των πελατών μας, καθώς η δομή αυτή ενισχύει την ενεργοποίησή μας στην αγορά, αξιοποιεί το διευρυμένο χαρτοφυλάκιό μας και εξελίσσει τις δεξιότητες των ανθρώπων μας, δημιουργώντας νέες κοινές ευκαιρίες ανάπτυξης μαζί με τους συνεργάτες μας».

Money Review