BUSINESS & FINANCE

Όταν η κρουαζιέρα έγινε… πάρκινγκ

Πλημμύρισαν με καινούργια αυτοκίνητα οι προβλήτες κρουαζιέρας του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς προκαλώντας την απορία όλων όσων έτυχε να δουν το σπάνιο αυτό θέαμα: Περί τα 1.700 κινέζικα SUV βρίσκονται παρκαρισμένα εκεί που συνήθως περπατούν οι επιβάτες της κρουαζιέρας περιμένοντας την μεταφόρτωσή τους και την αποστολή τους προς τον τελικό τους προορισμό, που είναι η Ρωσία.

Πρόκειται για το πρώτο από τρία τέτοια δρομολόγια που θα γίνουν συνολικά, πληροφορείται η «Κ» και το «MR». Η χρήση προβλητών κρουαζιέρας κατέστη αναγκαία αφενός επειδή εκτελούνται έργα σε ένα τμήμα του προορισμένου προς τούτο χώρου του ΟΛΠ (car terminal) και αφετέρου επειδή η διαθεσιμότητα χώρων στο υπόλοιπο car terminal είχε εξαντληθεί. 

otan-i-kroyaziera-egine-parkingk0

Πηγές του ΟΛΠ εξηγούσαν χθες πως «δεν υπάρχει θέμα μετατροπής της κρουαζιέρας σε car terminal» και ότι «πρόκειται για ένα έκτακτο φορτίο που προέκυψε και για να μη χαθεί το φορτίο για το λιμάνι και να εξυπηρετηθούν οι πελάτες του, κρίθηκε ότι θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί το terminal της κρουαζιέρας που δεν χρησιμοποιείται λόγω της πανδημίας, αλλά και λόγω εποχικότητας όπως και επειδή για τέτοιες μεταφορτώσεις απαιτείται χώρος τελωνειακά κλειστός». «Πήραμε πρώτα την απαραίτητη άδεια από τις αρμόδιες αρχές» προσέθεταν οι ίδιοι κύκλοι και διευκρίνιζαν πως δεν είναι αυτοκίνητα που κατευθύνονται στην ελληνική αγορά και έτσι δεν πρόκειται να έρθει κανένα φορτηγό να τα μεταφέρει, επιβαρύνοντας την κυκλοφορία στην πόλη του Πειραιά, παρά μόνο καράβι που θα τα ξαναπάρει. Είναι μια λύση που όπως θυμούνται οι παλαιότεροι έχει επιλεγεί και στο παρελθόν, το 2010 επί κρατικού ελέγχου τους ΟΛΠ.

 

Money Review