Business & Finance Τρίτη 2/03/2021, 16:06
BUSINESS & FINANCE

Κρι Κρι: Συμπλήρωσε 30 χρόνια στο γιαούρτι με τη δεύτερη θέση στην αγορά

φωτ.: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Την ευκαιρία να ενημερωθούν για την πορεία της κατηγορίας των γαλακτοκομικών Κρι Κρι την περασμένη χρονιά, αλλά και για τις νέες τάσεις στην παγκόσμια αγορά γιαουρτιού είχαν οι συμμετέχοντες στο Συνέδριο Γιαουρτιού της ελληνικής γαλακτοβιομηχανίας. Το συνέδριο πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά με τη συμμετοχή συνεργατών και αντιπροσώπων της εταιρείας από όλη την Ελλάδα.

Το 2021 είναι μια ιδιαίτερα σημαντική χρονιά για την εταιρεία αφού φέτος συμπληρώνονται 30 χρόνια από την παραγωγή του πρώτου γιαουρτιού Κρι Κρι. Ο Παναγιώτης Τσινάβος επεσήμανε ότι η απόφαση για επένδυση στο γιαούρτι αποδείχθηκε ιδιαιτέρα επιτυχημένη, αφού σήμερα το 75% των εσόδων της εταιρείας προέρχεται από τη δραστηριότητα των γαλακτοκομικών και αποτέλεσε το όχημα για τη σημαντική της ανάπτυξη στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

Το 2020 η Κρι Κρι σημείωσε διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης και προχώρησε σε 84 νέες προσλήψεις, ανεβάζοντας τον αριθμό των εργαζομένων της πάνω από τους 450. Η εταιρεία συνεχίζει να κατέχει τη δεύτερη θέση στις μάρκες γιαουρτιού, με μερίδιο 16,3%. Η συμμετοχή των εξαγωγών στις πωλήσεις της ανήλθε στο 43%, με την εταιρεία να έχει παρουσία σε 37 χώρες.

Το 2020 η Κρι Κρι ολοκλήρωσε σημαντικές επενδύσεις στο εργοστάσιό της, το οποίο είναι ένα από τα πλέον σύγχρονα εργοστάσια παραγωγής γιαουρτιού στην Ευρώπη, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση. Συνολικά, οι επενδύσεις πενταετίας (2016-2020) της Κρι Κρι ανήλθαν στα 43 εκατ. ευρώ. Το 2021 πρόκειται να υλοποιηθεί και η επένδυση σταθμού βιοαερίου και συμπαραγωγής ενέργειας και θερμότητας ισχύος 1MW, όπου το κόστος επένδυσης θα ανέλθει στα 5 εκατομμύρια. Στόχος είναι η πρόληψη της ρύπανσης, η μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων αλλά και η παραγωγή ΑΠΕ αξιοποιώντας τα απόβλητα που παράγει το εργοστάσιο.

Κλείνοντας την ομιλία του, ο Παναγιώτης Τσινάβος δήλωσε σχετικά με τα μελλοντική πορεία του γιαουρτιού Κρι Κρι τόσο στην παγκόσμια όσο και στην ελληνική αγορά: «Το ελληνικό γιαούρτι είναι ένα από τα πιο ταχέως αναπτυσσόμενα προϊόντα παγκοσμίως, με μεγάλη οικονομική ανάπτυξη σε σχεδόν όλο τον κόσμο. Η Κρι Κρι σήμερα απευθύνεται σε μία τεράστια αγορά ελληνικού γιαουρτιού ύψους 6,5 δισ. παγκοσμίως και 3,5 δισ. στην Ευρώπη. Σήμερα στη χώρα μας είμαστε ο μεγαλύτερος παραγωγός για την ελληνική αγορά γιαουρτιού και η δεύτερη μάρκα γιαουρτιού. Διαθέτουμε μια υπερσύγχρονη παραγωγική μονάδα και πολύ μεγάλη πλέον τεχνογνωσία. Είμαστε σίγουροι ότι με τα νέα δεδομένα θα συνεχίσουμε ακόμη πιο δυναμικά». 

 

Money Review