Business & Finance Δευτέρα 1/03/2021, 15:25
BUSINESS & FINANCE

ΔΕΔΔΗΕ για «Μήδεια»: Επιστρέφονται οι χρεώσεις των κλήσεων στο τηλεφωνικό του κέντρο

φωτ.: Intime News

Δεν θα επιβαρυνθούν με τη χρέωση για τις κλήσεις οι πολίτες που κατά τη διάρκεια της κακοκαιρίας Μήδεια από τις 14 έως και τις 21 Φεβρουαρίου αντιμετώπισαν προβλήματα ηλεκτροδότησης πανελλαδικά, με αποτέλεσμα να επικοινωνήσουν με το τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης και βλαβών στο 11500 ή στο 2111900500 από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο, όπως ανακοίνωσε ο ΔΕΔΔΗΕ.

Αναλυτικότερα, ο ΔΕΔΔΗΕ σε συνεργασία με όλους τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους, θα καλύψει το ποσό που χρεώθηκαν οι πολίτες για κλήσεις στους αριθμούς 11500 και 2111900500 για αυτό το διάστημα σε όλες τις πληγείσες από την κακοκαιρία περιοχές πανελλαδικά. Οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι θα πιστώσουν τους πολίτες που χρεώθηκαν για τις κλήσεις αυτές.

O υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Κ. Σκρέκας δήλωσε σχετικά: «Από την πρώτη στιγμή που έγινε γνωστό το ύψος των χρεώσεων για τις κλήσεις στον πενταψήφιο αριθμό δήλωσης βλαβών του ΔΕΔΔΗΕ, επεξεργαστήκαμε μία άμεση λύση προκειμένου οι συμπολίτες μας, που ταλαιπωρήθηκαν από την πρωτοφανή, σε σφοδρότητα, κακοκαιρία ‘Μήδεια’ να απαλλαγούν από το συγκεκριμένο κόστος. Και συνεχίζουμε, με ένα πλέγμα μέτρων που έχουμε ήδη δρομολογήσει για την επόμενη μέρα, στο οποίο συμπεριλαμβάνεται και η αναβάθμιση της ηλεκτρονικής εφαρμογής του ΔΕΔΔΗΕ, μέσω της οποίας μπορούν οι πολίτες να ενημερώνουν για βλάβες, αλλά και να συμβάλλουν στον εντοπισμό δέντρων που ενδέχεται να προκαλέσουν προβλήματα στο δίκτυο».

Ο διευθύνων σύμβουλος Α. Μάνος από την πλευρά του τόνισε ότι «ο ΔΕΔΔΗΕ, με βασικό γνώμονα την αναβάθμιση της εξυπηρέτησης των πελατών του, ολοκληρώνει σύντομα σχετικό διαγωνισμό που ξεκίνησε πριν από μερικούς μήνες, για τη δωρεάν τηλεφωνική εξυπηρέτηση όλων των πολιτών πανελλαδικά, μέσα από νέα τηλεφωνική γραμμή που θα ανακοινωθεί το προσεχές διάστημα».

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News