BUSINESS & FINANCE

eCommerce Logistics: Έτοιμη να πιάσει το «δεκάρι»

Σε μόλις έξι μήνες ζωής

eCommerce Logistics: Έτοιμη να πιάσει το «δεκάρι»

Έτοιμη να πιάσει το… δεκάρι είναι η «eCommerce Logistics», καθώς μέσα στον επόμενο μήνα θα προσθέσει στο πελατολόγιό της ακόμη τρεις εταιρείες -από τις επτά που έχει σήμερα- έχοντας συμπληρώσει μόλις έξι μήνες ζωής. Μάλιστα, δύο από τις νέες συμφωνίες πρόκειται για εταιρείες από την Ουγγαρία και τη Βουλγαρία, εταιρείες που σκοπεύουν να εγκαταστήσουν και αποθήκες στην Ελλάδα με στόχο την επέκταση της δραστηριότητάς τους, σε συνεργασία με την eCommerce Logistics, και στην Κύπρο.

Ποια είναι όμως η eCommerce Logistics και τι ακριβώς κάνει; Η εταιρεία παρέχει επιχειρήσεις υπηρεσίες αποθήκευσης, συλλογής και διαχείρισης των ηλεκτρονικών παραγγελιών με τους πελάτες της να είναι είτε ηλεκτρονικά καταστήματα είτε προμηθευτές – παρασκευαστές προϊόντων, οι οποίοι επιθυμούν να πωλούν απευθείας στους καταναλωτές τα προϊόντα τους. Με άλλα λόγια η eCommerce Logistics παρέχει υπηρεσίες για D2C (direct to consumer) πωλήσεις, τάση με μεγάλη ανάπτυξη από το 2020 λόγω της πανδημίας.

Η εταιρεία ιδρύθηκε από τον Μιχάλη Καρυπίδη και την προσπάθεια στηρίζουν ο Παναγιώτης Γκεζερλής, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Convert Group, όπου εργαζόταν πριν ο Μιχάλης Καρυπίδης, η Ελενα Χαϊλαζοπούλου, αναπληρώτρια διευθύνουσα σύμβουλος και διευθύντρια προϊοντικής καινοτομίας στην Convert Group και ο Νίκος Βαρβαδούκας, διευθυντής πολυκαναλικού εμπορίου στην Cosmos Sport.

Η eCommerce Logistics έχει ήδη δύο συνεργασίες για εξυπηρέτηση D2C πωλήσεων. Η μία συνεργασία είναι με την The Coca – Cola Company και αφορά την διανομή του Topo Chico Hard Seltzer, έτοιμο προς κατανάλωση αλκοολούχο ποτό (στην ουσία πρόκειται για ανθρακούχο νερό με αλκοόλ), οι παραγγελίες του οποίου γίνονται  μέσω της πλατφόρμας topochico.gr. Τους πρώτους τέσσερις μήνες η συμφωνία προβλέπει τη διανομή εντός της Αττικής, ενώ σε επόμενη φάση θα ακολουθήσει η διανομή και σε άλλες περιοχές της Ελλάδας και αργότερα ίσως και σε άλλες χώρες. Η δεύτερη συνεργασία είναι με την Ζυθοποιία Πηνειού, η οποία έχει αναπτύξει επίσης πλατφόρμα D2C πωλήσεων. Μέσω της eCommerce Logistics διανέμονται σε καταναλωτές στην Αττική και στη νότια Ελλάδα 15 διαφορετικοί κωδικοί της εταιρείας.

Σήμερα η εταιρεία διαθέτει αποθήκη 1.300 τ.μ. στο Κορωπί. Ωστόσο, οι νέες συνεργασίες και η διαφαινόμενη αύξηση της ζήτησης για τις υπηρεσίες της οδηγούν τη διοίκηση ήδη στο να σχεδιάζει την απόκτηση και δεύτερης αποθήκης στα τέλη του 2021 με αρχές του 2022, ενώ σε επόμενο στάδιο, επίσης το 2022, διερευνάται η απόκτηση αποθήκης και σε άλλη περιοχή της Ελλάδας.

Υπενθυμίζεται ότι μια σειρά πολυεθνικών κολοσσών είχαν και τα ανέπτυξαν περισσότερο το 2020 ή δημιούργησαν εν μέσω πανδημίας πλατφόρμες για D2C πωλήσεις. Σε αυτούς τους κολοσσούς συγκαταλέγονται η The Coca – Cola Company, η Coca – Cola HBC, η Pepsico, η Heineken, η Unilever, η Nestle, η Procter & Gamble, η Heinz, η Colgate – Palmolive.

moneyreview.gr

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News