Business & Finance Πέμπτη 25/02/2021, 09:57
BUSINESS & FINANCE

Τροπολογία για παράταση εκπτώσεων έως 31 Μαρτίου

Φωτ. Intime

Τροπολογία στο νομοσχέδιο του υπουργείου Εξωτερικών για τη δυνατότητα ρύθμισης της εκπτωτικής περιόδου έτσι ώστε να δοθεί παράταση στις εκπτώσεις έως τις 31 Μαρτίου 2021 κατέθεσε χθες το βράδυ ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης.

Σύμφωνα με το υπουργείο Ανάπτυξης θα ακολουθήσει σχετική Υπουργική Απόφαση που θα καθορίσει και τις τελικές λεπτομέρειες.

Το αίτημα παράτασης των χειμερινών εκπτώσεων είχε τεθεί επιτακτικά από τον εμπορικό κόσμο, εν μέσω του lockdown στην Αττική που εντείνει την αιμορραγία για τον κλάδο, την ώρα που η αύξηση των κρουσμάτων μεταθέτει για αργότερα τα σχέδια για άνοιγμα του λιανεμπορίου «παγώνοντας» τις προσδοκίες της αγοράς.

Μεταξύ άλλων το αίτημα για παράταση των εκπτώσεων είχε διατυπωθεί από την Ελληνική Συνομοσπονδία Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ), ενώ σχετική επιστολή είχε στείλει στον υπουργό Ανάπτυξης το διοικητικό συμβούλιο του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών.

Αγωνία για τη “Μεγάλη Δευτέρα” της αγοράς

Την αγωνία του εμπορικού κόσμου για το πότε θα επανεκκινήσει η λειτουργία του λιανικού εμπορίου στην Αττική εξέφρασε νωρίτερα ο πρόεδρος του ΕΒΕΠ και του ΠΕΣ Αττικής Βασίλης Κορκίδης. «Το λιανικό εμπόριο της Αττικής περιμένει με αγωνία να μάθει ποια θα είναι εντός του Μαρτίου η “Μεγάλη Δευτέρα” της αγοράς, που θα επαναλειτουργήσουν με τον τρόπο των σούπερ μάρκετ όλα τα καταστήματα. Από ό,τι φαίνεται από το επιδημιολογικό φορτίο, στην Αττική δεν θα είναι η Δευτέρα 1η Μαρτίου και δεν μπορεί, βεβαίως, να είναι η Καθαρή Δευτέρα» ανέφερε ο κ. Κορκίδης.

Όπως σημείωσε, «επιχειρηματικότητα και κυβέρνηση, γνωρίζουν καλά πως η εβδομαδιαία αιμορραγία των 500 εκατ. ευρώ από τις απώλειες της κατανάλωσης π ρέπει να σταματήσει πριν είναι πολύ αργά».

Ο κ. Κορκίδης επισήμανε πως το άνοιγμα του λιανεμπορίου χωρίς click away και click inside είναι προς την σωστή κατεύθυνση, καθώς θα δοθεί η δυνατότητα σε χιλιάδες εμπορικές επιχειρήσεις να λειτουργήσουν ουσιαστικά ελεύθερα και τους καταναλωτές να κάνουν εντός τριών ωρών τις αγορές που επιθυμούν με φυσική παρουσία. Σύμφωνα με τον ίδιο, «ορθή και έγκαιρη απόφαση είναι, επίσης, η επιβεβλημένη παράταση της εκπτωτικής περιόδου έως το τέλος Μαρτίου, προκειμένου οι εμπορικές επιχειρήσεις να ρευστοποιήσουν τα εμπορεύματα στα ράφια τους, ώστε να μπορέσουν να αγοράσουν νέα προϊόντα».

moneyreview.gr 

Money Review