Business & Finance Τρίτη 23/02/2021, 18:21
BUSINESS & FINANCE

Θετικό το «πρόσημο» των καταστημάτων Γερμανός για το 2020

Φωτ. Intimenews

Θετικό είναι το «πρόσημο» των καταστημάτων Γερμανός για το 2020, καθώς η εταιρεία κατάφερε μέσω των ψηφιακών εργαλείων να πετύχει τους στόχους και να αντισταθμίσει τις απώλειες από το lockdown.

Στο πλαίσιο αυτό, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, πέτυχε ενίσχυση των πωλήσεων των τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών COSMOTE σε σταθερή, κινητή και τηλεόραση, αλλά και σημαντική αύξηση των συνδέσεων COSMOTE Mobile Internet.

Σε θετικό έδαφος κινήθηκαν και οι συνδέσεις σταθερού Internet υψηλών ταχυτήτων (VDSL), ενώ ανοδικοί ήταν οι «αριθμοί» στις περισσότερες κατηγορίες προϊόντων τεχνολογίας.

Όπως σημειώθηκε, επίσης, στο ετήσιο συνέδριο συνεργατών του Γερμανού, το κανάλι της αλυσίδας στο Youtube συνέχισε να προσελκύει το νεανικό κοινό, παραμένοντας στην 1η θέση μεταξύ των brands που ασχολούνται με τεχνολογία και τηλεπικοινωνίες, με περισσότερους από 246.000 subscribers.

«Η πανδημία άλλαξε τα πάντα γύρω μας, το περιβάλλον, τις ανάγκες μας, τις συμπεριφορές μας. Στην ΓΕΡΜΑΝΟΣ κινηθήκαμε γρήγορα, σκεφτήκαμε διαφορετικά και δουλέψαμε σαν οικογένεια. Καταφέραμε άμεσα να αλλάξουμε τον τρόπο που επικοινωνούμε, που εξυπηρετούμε, που πουλάμε τα προϊόντα μας. Αποδείξαμε ότι μπορούμε να προσαρμοζόμαστε αποτελεσματικά στις νέες συνθήκες, πάντα, προς όφελος των πελατών μας. Γιατί η αλλαγή είναι στην κουλτούρα μας, είναι στο DNA της ΓΕΡΜΑΝΟΣ. Με κατανόηση, φροντίδα και εμπιστοσύνη θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στον πελάτη, βάζοντάς τον στην καρδιά της τεχνολογίας», δήλωσε ο Θανάσης Στράτος, Chief Customer Operations Officer του Ομίλου ΟΤΕ.

Στο συνέδριο συμμετείχε και ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΤΕ, Μιχάλης Τσαμάζ, ο οποίος αναφέρθηκε στη σημαντική συμβολή του Ομίλου, των υποδομών του, αλλά και της αλυσίδας Γερμανία στη νέα κανονικότητα, ενώ εξήρε το πάθος των ανθρώπων της.

Οι κκ. Κώστας Βούζας, δευθυντής BU Retail Ομίλου ΟΤΕ, και Πέτρος Παπαγγέλης, διευθυντής Δικτύου Καταστημάτων Ομίλου ΟΤΕ, παρουσίασαν στους συνεργάτες τους τα πλάνα και τους στόχους της αλυσίδας για το 2021, δίνοντας έμφαση στη σύγκλιση του ψηφιακού και του φυσικού καταστήματος και την ανάγκη για πελατοκεντρικότητα και καινοτομία.

moneyreview.gr

Money Review