Business & Finance Τρίτη 23/02/2021, 15:31
BUSINESS & FINANCE

Eurobank: Επενδύσεις 150 εκατ. ευρώ στο ψηφιακό banking

Eurobank: Επενδύσεις 150 εκατ. ευρώ στο ψηφιακό banking

Περισσότερα από 150 εκατ. ευρώ έχει επενδύσει η Eurobank την τελευταία τριετία στην αναβάθμιση των τεχνολογικών της υποδομών, προσδίδοντας ιδιαίτερη έμφαση στην περαιτέρω ανάπτυξη του ψηφιακού banking.

Σύμφωνα με τον 20ετή απολογισμό του τραπεζικού ιδρύματος:

  • Από 700 πελάτες στο e-Banking το 2000, η τράπεζα διαθέτει σήμερα περισσότερους από 2,2 εκατομμύρια ψηφιακούς πελάτες, ενώ εξυπηρετεί ψηφιακά 120.000 άτομα την ώρα, 3.400 άτομα τo λεπτό και 90 άτομα το δευτερόλεπτο.
  • Μέσω των ψηφιακών καναλιών, εκτελούνται 478.000 εγχρήματες συναλλαγές την ημέρα, 43.000 την ώρα ή 1.400 τo λεπτό.
  • Το 2020 οι πελάτες που χρησιμοποίησαν τις υπηρεσίες e-Banking και m-Banking ήταν 30% περισσότεροι σε σχέση με το 2019, ενώ το 52% αυτών χρησιμοποίησαν το Mobile Αpp, (αύξηση 42% σε ετήσια βάση).

Την ίδια ώρα, από τον Μάρτιο του 2020 έως τον Ιανουάριο του 2021, οι συναλλαγές μέσω Eurobank Mobile Banking αυξήθηκαν κατά 70%. Το 70% δε, των mobile χρηστών κάνει αποκλειστική χρήση του Eurobank Mobile App για τις συναλλαγές του.

Τι έγινε μέσα στην πανδημία

Κατά το διάστημα Μαρτίου 2020 – Δεκεμβρίου 2020: 

  • Το 29% των συνολικών αιτήσεων πιστωτικών καρτών πραγματοποιήθηκε μέσω e-Banking, ενώ καταγράφηκε ετήσια αύξηση 38% στις εκδόσεις προπληρωμένων καρτών.
  • Αύξηση 21% στη συνολική παραγωγή ψηφιακών πωλήσεων.
  • Η εξυπηρέτηση μέσω των Social Media σημείωσε άνοδο 70%, ενώ αύξηση 50% παρουσίασε η εξυπηρέτηση μέσω της ιστοσελίδας www.eurobank.gr.
  • Η διαθεσιμότητα των e-Banking, m-Banking και v-Banking προσεγγίζει ήδη το 100%, ενώ οι συνολικές εγγραφές μέσω Digital On Boarding αυξήθηκαν κατά 156% σε ετήσια βάση.
  • Η υπηρεσία v-Banking εξυπηρετεί 12.000 επαγγελματίες και 2.500 ιδιώτες πελάτες, και παρουσιάζει άνοδο στον αριθμό κλήσεων από πελάτες κατά 48% στο πρώτο δίμηνο του 2021.
  • Αυξημένες κατά σχεδόν 55,5% είναι και οι ημερήσιες video κλήσεις. Μόνο κατά την διάρκεια του πρώτου διμήνου του 2021, πραγματοποιήθηκαν 7.306 κλήσεις για την εξυπηρέτηση πελατών μέσω v-Banking, δηλαδή 220 ανά ημέρα.

moneyreview.gr

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News