Business & Finance Παρασκευή 5/02/2021, 11:36
BUSINESS & FINANCE

ΕΟΤ: Θα είναι καλύτερη η φετινή τουριστική χρονιά

φωτ.: AP

Η φετινή τουριστική χρονιά θα είναι καλύτερη σε σχέση με την περσινή, εκτίμησε ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης, καθώς θα αξιοποιηθούν «όπλα» που δεν υπήρξαν το 2019, όπως τα rapid tests, τα εμβόλια και τα υγειονομικά πρωτόκολλα. Ο ΕΟΤ αποφάσισε να μην πραγματοποιήσει μία κλασική καμπάνια για το 2021, αλλά να ακολουθήσει ένα τριετές στρατηγικό σχέδιο προβολής της Ελλάδας και του τουρισμού, το οποίο θα παρουσιαστεί σύντομα.

«Αξιοποιούμε όλα τα υγειονομικά όπλα και τα εργαλεία, που μας δίνει η τεχνολογία για την ανάκαμψη του ελληνικού τουρισμού», σημείωσε ο κ. Φραγκάκης, κατά τον χαιρετισμό του στα εγκαίνια της  τουριστικής έκθεσης Greek Panorama,που φέτος έγινε διαδικτυακή και κάθε μήνα  θα φέρει την Ελλάδα σε επαφή με τις κύριες τουριστικές αγορές.

Ανοίγοντας την πρώτη Virtual Greek Panorama που πραγματοποιείται στην χώρα μας, ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ χαρακτήρισε την έκθεση «θεσμό που τα τελευταία χρόνια δίνει σημαντικές δυνατότητες προβολής για την Ελλάδα». Και αφού  ευχαρίστησε ζωντανά από το στούντιο τους διοργανωτές επεσήμανε: 

«Η πανδημία αλλάζει τα πάντα στον παγκόσμιο τουρισμό, συνολικά. Προφανώς αλλάζει και τον τουρισμό μας, με έναν πολύ βίαιο θα έλεγα τρόπο. Είμαστε όμως όλοι  υποχρεωμένοι, να μην μείνουμε ακίνητοι μπροστά στις δυσκολίες. Οφείλουμε να αντιλαμβανόμαστε και να ενεργούμε με βάση τις νέες επιταγές των καταστάσεων. Ακούμε την αγορά και συνεργαζόμαστε με τους φορείς του τουρισμού μας. Στον ΕΟΤ είμαστε σε ετοιμότητα, ήδη από την αρχή της πανδημίας, προκειμένου να ανταποκριθούμε στις νέες προκλήσεις».

Σχετικά με την νέα καμπάνια του ΕΟΤ, ο Γενικός Γραμματέας επεσήμανε ότι: «πήραμε την απόφαση στον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού να μην πάμε απλά σε μία κλασική καμπάνια για το 2021, αλλά να ακολουθήσουμε ένα τριετές στρατηγικό σχέδιο προβολής της Ελλάδας και του τουρισμού. Έχουμε καταρτίσει ένα αναλυτικό πλάνο, που προβλέπει αρκετά σενάρια, και μπορεί να προσαρμοστεί στα μεταβαλλόμενα δεδομένα. Το πλάνο αυτό θα αρχίσει να ‘ξετυλίγεται’ και να υλοποιείται με την καμπάνια του 2021 η οποία σύντομα θα παρουσιαστεί». 

eot-tha-einai-kalyteri-i-fetini-toyristiki-chronia0

Σε ερώτηση για τη φετινή τουριστική σεζόν, ο κ. Φραγκάκης τόνισε ότι «η ευελιξία και η προσαρμοστικότητα είναι το κλειδί προκειμένου να ξεπεράσουμε τις δυσκολίες», για να καταλήξει με την επισήμανση ότι: «ο ανταγωνισμός το 2021 θα είναι σκληρός, ωστόσο είμαι συγκρατημένα αισιόδοξος ότι θα πάμε καλύτερα, σε σχέση με πέρυσι. Θα προσπαθήσουμε να αξιοποιήσουμε φέτος όλα εκείνα τα όπλα, τα οποία δεν είχαμε το 2020: τους εμβολιασμούς, τα rapid tests αλλά και τα υγειονομικά πρωτόκολλα».

Χαιρετισμό στην Virtual Greek Panorama απηύθυναν επίσης: ο Γιώργος Πατούλης, Περιφερειάρχης Αττικής, ο Γρηγόρης Τάσιος, πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων (ΠΟΞ), ο Λύσανδρος Τσιλίδης, πρόεδρος Federation of Hellenic Associations of Travel & Tourist Agencies (FedHATTA) και ο Αλέξανδρος Βασιλικός, πρόεδρος Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδας (ΞΕΕ).

Η έκθεση Virtual Greek Panorama

eot-tha-einai-kalyteri-i-fetini-toyristiki-chronia1

Η  Greek Panorama, αφού ταξίδεψε εδώ και χρόνια στην Ευρώπη προβάλλοντας τον τουρισμό της Ελλάδας, έγινε virtual. Η έκθεση θα παραμείνει ανοιχτή όλο το χρόνο, προκειμένου να φέρει, κάθε μήνα την Ελλάδα σε επαφή με κύριες τουριστικές αγορές. Με συνεργάτη το Euronews ξεκίνησε το ταξίδι της με πρώτους σταθμούς την Πολωνία και τη Μεγάλη Βρετανία, ενώ στις 22 Φεβρουαρίου 2021 θα συνδεθεί με την Ολλανδία και την Ιταλία. Ακολουθούν η Γερμανία, η Αυστρία, η Γαλλία, η Σκανδιναβία, οι ΗΠΑ, αλλά και ασιατικές χώρες. Σκοπός είναι να μην χαθεί η επικοινωνία και να αποτελέσει μια γέφυρα ακόμα και μετά την πάροδο τη πανδημίας, ώστε να αξιοποιηθούν οι τεχνολογικές δυνατότητες διασύνδεσης, παράλληλα με τις δια ζώσης εκθεσιακές δραστηριότητες, όταν αυτές αποκατασταθούν.

moneyreview.gr

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News