Business & Finance Πέμπτη 28/01/2021, 14:35
ΕΡΕΥΝΑ

Ψηφιοποίηση: Η πανδημία έφερε «έκρηξη» επενδύσεων

Από τα παραδοσιακά κανάλια τα περισσότερα έσοδα

Ψηφιοποίηση: Η πανδημία έφερε «έκρηξη» επενδύσεων

Επιτάχυνση της ψηφιοποίησης έφερε η πανδημία του κορωνοϊού, όπως προκύπει από έρευνα της Upstream, η οποία καταδεικνύει ότι το 75% των παρόχων τηλεπικοινωνιών έχει αρχίσει να επενδύει στον ψηφιακό μετασχηματισμό.

Μάλιστα, με βάση τα ευρήματα, οι πάροχοι αναγνωρίζουν ως σημαντικότερα οφέλη αυτής της εξέλιξης, τα παρακάτω:

  • Μείωση κόστους 66%
  • Βελτιωμένη εμπειρία καταναλωτή 59%
  • Αύξηση εσόδων 46%
  • Αποτελεσματικότητα μέσω των αυτοματισμών 39%
  • Αποτελεσματικότερο marketing 27%

Από την άλλη πλευρά, δεν λείπουν και οι προκλήσεις, οι μεγαλύτερες εκ των οποίων είναι οι εξής:

  • Η ενσωμάτωση των νέων λύσεων με την υπάρχουσα τεχνολογία και πλατφόρμες 73%
  • Η ψηφιακή ασφάλεια και τα δεδομένα 54%
  • Το κόστος των νέων λύσεων 46%
  • Η απόδοση της επένδυσης (ROI) 43%
  • Η τεχνογνωσία των στελεχών τους 34%

«Αυτές οι ανησυχίες είναι απολύτως δικαιολογημένες. Οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών θα πρέπει να ξεπεράσουν προβλήματα όπως την αδράνεια που χαρακτηρίζει τους μεγάλους οργανισμούς και να περάσουν στη δράση στοχεύοντας σε έξυπνες και γρήγορες λύσεις» σημειώνει χαρακτηριστικά ο διευθύνων σύμβουλος της Upstream, Δημήτρης Μανιάτης.    

Από τα παραδοσιακά κανάλια τα περισσότερα έσοδα

Ωστόσο, όπως προκύπτει από την έρευνα, το 70% των παρόχων εξακολουθεί να στηρίζεται στα παραδοσιακά κανάλια για την πώληση των προϊόντων και των υπηρεσιών, όπως για παράδειγμα τα φυσικά καταστήματα και τα τηλεφωνικά κέντρα.

«Όμως οι ψηφιακές πωλήσεις είναι λιγότερο δαπανηρές σε σχέση με τα καταστήματα και τα τηλεφωνικά κέντρα, έχουν αποδεδειγμένα υψηλότερα ποσοστά επιτυχίας και επιτρέπουν ακριβέστερη στόχευση  σε σχέση με τα παραδοσιακά κανάλια» τονίζει ο Κώστας Καστάνης, αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της Upstream. «Οι καταναλωτές είναι ήδη online και κάποιοι από αυτούς δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα φυσικά καταστήματα, ακόμα και μετά το τέλος της πανδημίας».

Στην Αμερική (ΗΠΑ – Καναδάς), οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών έχουν το υψηλότερο ποσοστό εσόδων προερχόμενο από τα ψηφιακά κανάλια (45%), ακολουθούμενες από τις χώρες της Ασίας και Ειρηνικού (39%).

Στη Μέση Ανατολή και την Αφρική, οι πωλήσεις -μέσω των παραδοσικών καναλιών- κυριαρχούν (72%), ενώ στη Λατινική Αμερική το 100% των εταιρειών δηλώνει ότι τα έσοδά τους βασίζονται πρωτίστως στα φυσικά κανάλια πώλησης.

Οι Ευρωπαίοι πάροχοι, τέλος, βρίσκονται κάπου στη μέση, καθώς το 57% έχει μεταπηδήσει στα ψηφιακά κανάλια και το 29% των εσόδων προέρχεται από τις ψηφιακές πωλήσεις. 

moneyreview.gr

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News