Business & Finance Τετάρτη 27/01/2021, 16:10
BUSINESS & FINANCE

ΣΕΤΚΕ: Παίρνει σάρκα και οστά ο «Τουρισμός Εμπειρίας»

Φωτ.  Unsplash (Josh Hild)

Τη νέα τριετή στρατηγική του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού για την προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό χαιρετίζει η Συνομοσπονδία Επιχειρηματιών Τουριστικών Καταλυμάτων Ελλάδος, εκφράζοντας την ικανοποίησή της για τον προσανατολισμό της χώρας σε εναλλακτικές μορφές τουρισμού.

Το νέο στρατηγικό σχέδιο του ΕOT παρουσίασε σε πρόσφατη συνάντηση, μέσω τηλεδιάσκεψης, με τα μέλη της ΣΕΤΚΕ ο γενικός γραμματέας του Οργανισμού, Δημήτρης Φραγκάκης. Στη συνάντηση, ο κ. Φραγκάκης, ανέλυσε τους βασικούς άξονες του νέου στρατηγικού σχεδίου του ΕΟΤ, το οποίο σύμφωνα με την  Συνομοσπονδία «διαφοροποιείται από το παραδοσιακό μοντέλο ‘ήλιος και θάλασσα’ και, επιδεικνύοντας ιδιαίτερη προσαρμοστικότητα στις νέες συνθήκες που δημιουργεί η πανδημία και στις σύγχρονες ανάγκες του ταξιδιωτικού κοινού, περιλαμβάνει μία σειρά από εξειδικευμένες προτάσεις». Το παρεχόμενο τουριστικό προϊόν διαφοροποιείται ανά περίπτωση, ενώ την ίδια στιγμή ολόκληρη η χώρα έχει μερίδιο στη διαμόρφωση της τουριστικής στρατηγικής.

Η ΣΕΤΚΕ εκφράζει την ικανοποίησή της για το γεγονός ότι η νέα στρατηγική προβολής της Ελλάδας εναρμονίζεται με τον «Τουρισμό Εμπειρίας», εγχείρημα που από το 2016 προωθεί η Συνομοσπονδία. Το εγχείρημα, που βρίσκεται στην τελική του φάση και σύντομα θα παρουσιαστεί στο ευρύ ταξιδιωτικό κοινό, δίνει έμφαση στη δημιουργία ενός νέου μοντέλου τουριστικών καταλυμάτων, που θα εξειδικεύονται σε διάφορες μορφές τουρισμού, ανά περιοχή και περίπτωση.

«Νέες μορφές τουρισμού μπαίνουν ουσιαστικά στο “παιχνίδι”, και ο όρος εξειδίκευση παίρνει πραγματική διάσταση στη νέα τουριστική προβολή της χώρας. Στοιχεία που ως ΣΕΤΚΕ έχουμε αναγνωρίσει εδώ και καιρό και εφαρμόζουμε στον “Τουρισμό Εμπειρίας”, μία δράση που παίρνει επιτέλους “σάρκα και οστά” και την οποία σύντομα θα είμαστε σε θέση να παρουσιάσουμε», δήλωσε σχετικά ο πρόεδρος της ΣΕΤΚΕ Παναγιώτης Τοκούζης.

Money Review