Business & Finance Δευτέρα 25/01/2021, 18:50
BUSINESS & FINANCE

Σκέιτμπορντ, Lego και κούκλες: Τα παιχνίδια των Αμερικανών εν μέσω πανδημίας

Τι δείχνουν τα στοιχεία

Φωτ. Associated Press

Σκέιτμπορντ, Lego και κούκλες αγόρασαν κατά κόρον οι Αμερικανοί καταναλωτές, καθώς οι αγορές παιχνιδιών κατά τη διάρκεια του 2020 αυξήθηκαν κατά 16% και διαμορφώθηκαν στο ποσό των 25,1 δισ. δολαρίων.

Ο λόγος είναι προφανής. Τα διαδοχικά lockdowns είχαν ως αποτέλεσμα οι καταναλωτές να αναζητήσουν εναλλακτικούς τρόπους, προκειμένου να περάσουν την ώρα τους, κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Έτσι, ενώ στο α’ τρίμηνο του 2020 οι πωλήσεις παιχνιδιών εξελίσσονταν όπως και το 2019, το πρώτο κύμα της πανδημίας, σε συνδυασμό με την αύξηση των αποταμιεύσεων, οδήγησαν σε εκτίναξη της ζήτησης για παιχνίδια.

Ο καλύτερος μήνας ήταν ο Μάιος, όταν οι πωλήσεις ενισχύθηκαν κατά 38%, χάρη και στις επιταγές που διανεμήθηκαν στα πληττόμενα νοικοκυριά. Ο αμέσως καλύτερος ήταν ο Οκτώβριος, με άνοδο της τάξης του 33%.

Την ίδια ώρα, τη μεγαλύτερη άνοδο «γνώρισαν» τα αθλητικά παιχνίδια, όπως τα σκέιτμπορντς και τα σκούτερς, ενώ ακολούθησαν οι κούκλες, τα αξεσουάρ και τα Lego.

moneyreview.gr με πληροφορίες από CNBC

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News