Business & Finance Πέμπτη 16/02/2023, 12:11
BUSINESS & FINANCE

Έπεσαν οι υπογραφές για τον αυτοκινητόδρομο Μπράλος – Άμφισσα

Έπεσαν οι υπογραφές για τον αυτοκινητόδρομο Μπράλος – Άμφισσα

Υπεγράφη σήμερα το πρωί το δημόσιο έργο Μπράλος-Άμφισσα, το οποίο αποτελεί τμήμα του έργου Λαμία-Ιτέα-Αντίρριο. Ανάδοχος του έργου που χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ είναι ο όμιλος Αβαξ.

Υπενθυμίζεται ότι το έργο είχε ανατεθεί αρχικά στην κοινοπραξία των εταιρειών CMC Ιντερκατ – ΤΕΚΑΛ. Επειτα όμως από προσφυγή, η επιτροπή του διαγωνισμού αποφάσισε να κατακυρώσει το έργο στον όμιλο Αβαξ, καθώς εγέρθηκαν αμφιβολίες για τη χρηματοοικονομική επάρκεια της ιταλικής CMC.

Ο υπουργός Οικονομικών Χρήστος Σταϊκούρας δήλωσε σχετικά: «Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που βρίσκομαι σήμερα στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, για την υπογραφή της σύμβασης δημοπράτησης της κατασκευής του δρόμου “Μπράλος – Άμφισσα”, ως τμήμα του διαγώνιου οδικού άξονα “Λαμία – Ιτέα – Αντίρριο”.

Πρόκειται για ένα σημαντικό έργο υποδομής για ολόκληρη τη χώρα, ειδικά για τη Στερεά Ελλάδα, που καθίσταται πλέον συγκοινωνιακός κόμβος, με την ολοκλήρωση των – εθνικής και ευρωπαϊκής εμβέλειας – οδικών και σιδηροδρομικών αξόνων, μαζί με την ολοκλήρωση του Ε65 και το ξεμπλοκάρισμα τμήματος του οδικού άξονα “Λαμία – Καρπενήσι”.

Το συγκεκριμένο έργο, το οποίο εντάχθηκε από την Ελληνική Κυβέρνηση, ως δημόσιο έργο εθνικής σημασίας, με χρηματοδότηση από εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους, ξεκινά να παίρνει “σάρκα και οστά”, με όρους οικονομικής αποτελεσματικότητας και κοινωνικής ανταποδοτικότητας.

Και γι’ αυτόν τον λόγο θέλω να ευχαριστήσω και να συγχαρώ τον καλό συνάδελφό μου, Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Καραμανλή, για τις σημαντικές προσπάθειες που καταβάλλει για την πρόοδο των έργων στην επικράτεια, προς όφελος της κοινωνίας, της οικονομίας, της περιφερειακής ανάπτυξης.

Τα αποτελέσματα τον δικαιώνουν.

Ο συγκεκριμένος οδικός άξονας συνιστά τμήμα του διεθνούς οδικού δικτύου “Ε-65” και αποτελεί τον συνδετήριο άξονα μεταξύ των Αυτοκινητοδρόµων ΠΑΘΕ και Ιονίας Οδού, εξυπηρετώντας διαδρομές από την Κεντρική και Βόρεια Ελλάδα προς περιοχές της Δυτικής και Νότιας Ελλάδας.

Η ολοκλήρωσή του σημαίνει ασφαλέστερη, γρηγορότερη και πιο άνετη κυκλοφορία, διασύνδεση των Περιφερειών και των πόλεων, καθώς και διευκόλυνση του διαμετακομιστικού εμπορίου και των μεταφορών, τόνωση των τοπικών αγορών και ανάπτυξη των οικονομιών.

Η Κυβέρνηση αποδεικνύει, για μία ακόμη φορά, ότι εργάζεται συστηματικά, μεθοδικά και υπεύθυνα, για τη διαμόρφωση όρων βιώσιμης ανάπτυξης, ισόρροπα, σε όλες τις περιοχές της πατρίδας μας».

moneyreview.gr

Διαβάστε επίσης:

Τελική ευθεία για συμβάσεις οδικών έργων αξίας 1,45 δισ.

Κ. Καραμανλής: Το Μπράλος-Άμφισσα ένα ακόμη σημαντικό κομμάτι του οδικού δικτύου

Γιώργος Καραγιάννης: Προχωρούν 3+2 συμβάσεις περίπου 700 εκατ. ευρώ

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News